Assassin's Creed: Shadows nie będzie jednak wymagało CIĄGŁEGO połączenia z siecią
Ubisoft Quebec potwierdza, że w Assassin's Creed: Shadows będzie można grać offline, choć połączenie z siecią i tak będzie potrzebne.
Pisaliśmy wczoraj o tym, że Assassin's Creed: Shadows będzie wymagało połączenia z siecią, nawet w przypadku wydania pudełkowego. Jak się okazuje, informacja nie była precyzyjna, albowiem deweloperzy postanowili zabrać głos w sprawie i wyjaśnić co nieco.
Na portalu X pojawiło się sprostowanie, z którego dowiadujemy się, że Assassin's Creed: Shadows, niezależnie od wybranej wersji, będzie wymagało choćby jednorazowego połącznia z Internetem, w trakcie którego zaciągnięty zostanie premierowy patch. Później będzie się dało grać offline.
Czy coś to zmienia? Wielu graczy nadal podkreśla, że Assassin's Creed: Shadows w wydaniu premierowym (także pudełkowym) nie jest kompletną grą, co oznacza, że jeśli w przyszłości serwery zostaną wyłączone lub wsparcie się zakończy, posiadacze płyt zostaną z niesprawnym produktem w rękach. Tej konkretnie obawy nie rozwiano.
Datę premiery Assassin's Creed: Shadows zaplanowano na 15 listopada, a grać będziemy wówczas na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Jeśli rozważacie zakup, pamiętajcie o wydaniu kolekcjonerskim, kosztującym ponad 1000 złotych!
An update from the team on Assassin's Creed Shadows. pic.twitter.com/PTY9TXSiEo
— Assassin's Creed (@assassinscreed) May 16, 2024
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler