Towerborne zostało zaprojektowane tak, by twórcy szybko mogli populować świat
Roguelike od studia Stoic trafi do sprzedaży w postaci fundamentu, który następnie będzie uzupełniany regularnie nową zawartością.
Towerborne to najnowsze przedsięwzięcia studia Stoic, zmierzające wyłącznie do posiadaczy komputerów osobistych i konsol Xbox Series X|S. Ten ciekawie zapowiadający się roguelike nie ma jeszcze daty premiery, choć spodziewamy się go w tym roku. Wiele wskazuje na to, że może to być tegoroczny czarny koń.
Jednym z najciekawszych aspektów przedsięwzięcia jest ciągle zmieniająca się natura świata. Twórcy świetnego The Banner Saga obiecują regularne aktualizacje popremierowe, a ponadto ciągle zmieniające się otoczenia i założenia. Gracze, w trakcie eksploracji, ciągle mają być czymś zaskakiwani. Dodawanie nowych treści ułatwić ma elastyczny silnik graficzny.
"Od początku mapę zaprojektowaliśmy tak, by dało się ją modyfikować, by deweloperzy szybko dodawali nowych przeciwników, bossów, przedmioty do craftingu, wyposażenie, broń, biomy, modyfikatory rozgrywki i wiele więcej", wyjaśniają twórcy. Tytuł zadebiutuje jako "solidna baza, na której będą stawiane pozostałe elementy".
"Ewoluująca opowieść Towerborne także będzie zajawiana na mapie, dając graczom kolejne ekscytujące powody do tego, by możliwie jak najgłębiej grzebać. Cały ten system jest nowy w gatunku, a my myślimy, że zapewni graczom świeże podejście do rozgrywki".
Towerborne opracowywane jest z myślą o komputerach osobistych i konsolach Xbox Series X|S. Na razie nie mamy daty premiery, ale spodziewamy się go jeszcze w tym roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler