Deweloperzy Immortals of Aveum żegnają się z pracą
Szef studia Ascendant, odpowiedzialnego za Immortals of Aveum, postanowił zwolnić aż 45% ekipy

Premiera Immortals of Aveum miała miejsce w sierpniu, a my właśnie dowiedzieliśmy się, że projekt niestety nie poradził sobie najlepiej. Na to przynajmniej wskazują zwolnienia, które zaszły w Ascendant Studios. Szefostwo postanowiło zredukować zatrudnienie o 45%, a wieść na ten temat dociera do nas za sprawą portalu społecznościowego X (dawniej Twitter). Decyzja była ponoć trudna, ale konieczna.
"Dziś jesteśmy załamani, albowiem musimy pożegnać się z przyjaciółmi oraz znajomymi w Ascendant Studios - około 45% z naszej ekipy", czytamy w oświadczeniu, przygotowanym przez szefa studia. "To była boleśnie trudna, ale konieczna decyzja, której nie podjęliśmy z łatwością; mimo to musieliśmy poczynić te zmiany ze względu na to, że premiera Immortals of Aveum za nami".
Czy to oznacza, że plan ewentualnych kontynuacji oraz dalszego rozwoju uniwersum legł w gruzach? Tego w tym momencie nie wiemy. Możliwe, że za jakiś czas w sieci pojawią się nowe szczegóły, a my oczywiście będziemy je Wam przekazywać na bieżąco.
Więcej informacji na temat Immortals of Aveum znajdziecie oczywiście w naszej recenzji. Zachęcamy więc do zapoznania się z nią. Pamiętajcie ponadto, by w przypadku zainteresowania wersją dla blaszaków, zerknąć na jej wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler