Sony nadal uważa, że cloud gaming ma ograniczenia
Sony chce pracować nad cloud gamingiem, bo uważa, że ten sposób grania nadal ogranicza graczy.

Dyrektor naczelny Sony, Kenichiro Yoshida, ostrzegł, że nadal występują problemy techniczne z grami w chmurze, nazywając technologię „bardzo trudną”.
W wywiadzie dla Financial Times Yoshida wspomniał, że Sony będzie w przyszłości wykorzystywać różne opcje do strumieniowego przesyłania tytułów PlayStation.
"Myślę, że chmura sama w sobie jest niesamowitym modelem biznesowym, ale jeśli chodzi o gry, trudności techniczne są wysokie", powiedział Yoshida, powołując się na opóźnienie, które odnosi się do czasu potrzebnego do odzwierciedlenia na ekranie działania wprowadzonego na kontrolerze. Jest to podobno największy problem. "Będą więc wyzwania dla gier w chmurze, ale chcemy je podjąć".
Yoshida podkreślił również, że ze względu na zmieniającą się popularność gier w ciągu dnia, na przykład dużą liczbę graczy logujących się po zakończeniu pracy, może to powodować problemy z wydajnością.
"Trudny czas dla gier w chmurze był problemem zarówno dla Microsoftu, jak i Google" – dodał.
Streaming gier ma wiele ograniczeń, głównie odnośnie wydajności łącza sieciowego. Jeszcze wiele lat upłynie, zanim firmy będą w stanie dostarczać rozgrywkę porównywalną ze standardową. Warto jednak próbować. Według szefa PlayStation, Jima Ryana, oddział ma agresywne plany dotyczące streamingu, których szczegóły, jak twierdzi, zostaną ujawnione w nadchodzących miesiącach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler