The Lord of the Rings: Gollum z dwoma trybami wyświetlania obrazu na PlayStation 5 i Xboksach Series X|S
Daedalic Entertainment potwierdziło, że The Lord of the Rings: Gollum na konsolach obecnej generacji pozwoli nam zmienić tryb wyświetlania obrazu.

Większość obecnie dostępnych gier konsolowych, oferuje dwa (czasem więcej) tryby wyświetlania obrazu. Nie powinno być więc dla nikogo zaskoczeniem, że w przypadku The Lord of the Rings: Gollum także będziemy mogli wybrać spośród dwóch modeli renderingu. Jeden będzie stawiał na rozdzielczość, a drugi będzie próbował zaoferować nam jak najwyższą wydajność.
Wieści na temat trybów działania The Lord of the Rings: Gollum docierają do nas za sprawą wywiadu, jakiego udzielił producent The Lord of the Rings: Gollum redakcji GamingBolt. Podczas niego deweloper przyznał, że będziemy w stanie wybrać sposób wyświetlania obrazu. Gra będzie celować albo w 2K i stabilne 60 klatek na sekundę, albo wyższą rozdzielczość i nieco mniej klatek, czyli 4K oraz 30 FPS.
The Lord of the Rings: Gollum dostępne będzie w sprzedaży od 25 maja, a grać będziemy wówczas na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation i Xbox. Niedawno pisaliśmy też o długości The Lord of the Rings: Gollum, a w naszej encyklopedii znajdziecie jego wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler