Diablo IV - przeciętny gracz potrzebować ma ponad 150 godzin na osiągnięcie 100. poziomu
Wiele wskazuje na to, że Diablo IV będzie wymagającym projektem, a wymaksowanie postaci będzie długie i czasochłonne.
Diablo IV będzie miało elementy MMO, a zatem nie powinno nikogo dziwić to, że istotnym elementem rozgrywki będzie grindowanie. Jeśli je lubicie, powinniście być zadowoleni. Jeden z dyrektorów projektu, Joseph Piepiora, przyznał, że mamy się spodziewać naprawdę dużej inwestycji czasu, jeśli chcemy osiągnąć maksymalny poziom doświadczenia.
Piepiora wyjaśnił, że dobicie do 100. poziomu doświadczenia powinno zająć przeciętnemu graczowi nawet ponad 150 godzin. Nie wiadomo ile czasu będą natomiast musiały poświęcić osoby zaznajomione z marką oraz grami typu hack'n'slash, choć zakładam, że nie będzie to wynik dużo poniżej tego wspomnianego.
Dlaczego twórcy uczynili progresję tak czasochłonną? Jednym z powodów jest to, że gracze na pewno będą chcieli sprawdzić kilka buildów postaci, a każdy to ta sama ilość czasu. Zamiast grindować, możemy też - rzecz jasna - wydać nieco pieniędzy i na nowo przydzielić punkty doświadczenia, ewentualnie przyspieszyć proces levelowania. Nie będzie to jednak tanie.
Szczegółów na razie brak, ale jak tylko się pojawią, będziemy Was informować. Póki co pamiętajcie, że premierę Diablo IV zaplanowano na 6 czerwca. Grać będziemy wówczas na PC, Xboksach oraz PlayStation. Jeśli rozważacie zakup wersji przeznaczonej dla blaszaków, koniecznie rzućcie okiem na jej wymagania sprzętowe.
Reaching level 100 will take 150+ hours for the average player experience.
— Joseph Piepiora (@JPiepiora) April 23, 2023
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler