Final Fantasy XVI będzie miało dwa tryby wyświetlania obrazu na PlayStation 5

W Final Fantasy XVI na PS5 będziemy mogli zdecydować, czy chcemy mieć lepszą jakość grafiki czy wyższą płynność animacji.

@ 27.03.2023, 16:50
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
ps5

Final Fantasy XVI będzie miało dwa tryby wyświetlania obrazu na PlayStation 5

Producent Naoki Yoshida ujawnił szczegółowe informacje na temat tego, jakie tryby wyświetlania obrazu znajdą się w konsolowym wydaniu Final Fantasy XVI, które zadebiutuje w czerwcu na PlayStation 5.

W ramach panelu dyskusyjnego, producent gry ujawnił szczegółowe informacje na temat tego, czego gracze mogą oczekiwać od wcześniej potwierdzonych trybów graficznych: Quality i Performance. Podczas zabawy z włączonym trybem jakości, Final Fantasy XVI będzie działać w 4K i 30 klatkach na sekundę, podczas gdy w trybie Performance będzie śmigać w 1440p i 60 FPS.

Final Fantasy XVI ukaże się ekskluzywnie na PlayStation 5 z dniem 22 czerwca, a wersja demonstracyjna ma zostać udostępniona na około dwa tygodnie przed premierą.

Dodatkowo warto podkreślić, iż Square Enix chce również przenieść grę na komputery PC, ale nie nastąpi to szybko po premierze na PlayStation 5. Na więcej informacji na ten temat będziemy musieli jeszcze poczekać.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?