Lords of the Fallen na imponującym demie technologicznym

Twórcy Lords of the Fallen postanowili zaprezentować światu technologię, z której korzystają do opracowania gry.

@ 23.03.2023, 13:00
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Lords of the Fallen na imponującym demie technologicznym

Firma CI Games, we współpracy z Hexworks, przygotowuje obecnie kolejną odsłonę serii Lords of the Fallen. Mimo że przedsięwzięcie nie ma jeszcze oficjalnej daty premiery, z rozmaitych doniesień wynika, że jest ona coraz bliżej. W związku z tym deweloperzy postanowili pojawić się na GDC i pokazać zastosowanego do produkcji silnika Unreal Engine 5.

Jak widać na poniższym materiale filmowym, narzędzie opracowane przez Epic Games potrafi naprawdę dużo, a deweloperzy sprawnie się nim posługując, zarówno wykorzystując istniejące możliwości, jak i dodając rozmaite rozszerzenia. Przykładem tego drugiego jest możliwość przełączania się pomiędzy dwoma światami (żywych i umarłych), co stanowić ma kluczowy element rozgrywki w Lords of the Fallen.

Ogólnie trzeba przyznać, że Lords of the Fallen może być jedną z najładniejszych gier ostatnich i nadchodzących miesięcy. Wiele wskazuje na to, że na ekranie zobaczymy świetnie przygotowane animacje, dopracowane modele postaci, zróżnicowane środowisko, sugestywne oświetlenie i wiele więcej. Zerknijcie zresztą na poniższe wideo, a przekonacie się na własne oczy.

Lords of the Fallen powinno zadebiutować jeszcze w tym roku. Grać będziemy wówczas na PC, Xboksach Series X|S oraz PlayStation 5.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?