Stray Souls to nowy psychologiczny horror na Unreal Engine 5

Jak widać na załączonym zwiastunie, Stray Souls czerpie całymi garściami z klasyków gatunku, czyli m.in. Silent Hill oraz Resident Evil.

@ 16.03.2023, 12:42
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Stray Souls to nowy psychologiczny horror na Unreal Engine 5

Studio Jukai oraz wydawca Versus Evil zapowiedzieli swoje najnowsze przedsięwzięcie, czyli psychologiczny horror pt. Stray Souls. Gra przygotowywana jest z myślą o komputerach oraz konsolach, a jej premiera powinna się odbyć pod koniec bieżącego roku. Wykorzystuje ona silnik graficzny Unreal Engine 5.

Jeśli chodzi o założenia projektu, w Stray Souls wcielamy się w postać Daniela, który dziedziczy dom swojej zmarłej babci. Początkowo sytuacja wygląda całkiem nieźle, albowiem dom jest w pełni jego i nie ma na niego żadnej hipoteki, tudzież długów. Szybko okazuje się jednak, że zachód słońca nie jest tu niczym przyjemnym. W domu pojawiają się potwory, które próbują bohatera zlikwidować.

Stray Souls czerpie inspiracje z japońskich survival horrorów, czyli m.in. Silent Hill oraz Resident Evil. Co ciekawe, projekt świata ma być do pewnego stopnia generowany losowo. Zmieniać będą się przeciwnicy, rozmieszczenie przedmiotów, a nawet warunki pogodowe. Na razie nie wiemy jednak jak dokładnie ma to funkcjonować.

Istotną rolę w Stray Souls odgrywać będzie walka, ale ma też nie zabraknąć rozwiązywania rozmaitych łamigłówek. Podczas zabawy mamy się czuć tak, jakbyśmy grali w klasycznych przedstawicieli gatunku, choć zagadki mają być dostosowane do współczesnych czasów.

Konkretnej daty premiery Stray Souls nie znamy, ale spodziewamy się go jesienią bieżącego roku.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   13:55, 16.03.2023
Jeżeli za tym straszeniem stoi jakaś ciekawa fabuła to jestem na TAK.