The Last of Us: Part I - znamy szczegóły i wymagania sprzętowe wersji PC
W sieci pojawiło się sporo szczegółów na temat komputerowej wersji The Last of Us: Part I. Poznaliśmy dzięki temu wymagania sprzętowe.
Komputerowe wydanie The Last of Us Part I dostępne będzie w sprzedaży od 28 marca, a Sony oraz Naughty Dog opublikowały wreszcie w sieci garść szczegółów na temat przedsięwzięcia. Poznaliśmy rozwiązania techniczne, które będą wykorzystywać deweloperzy, jak również wymagania sprzętowe gry.
W The Last of Us Part I dla PC zobaczymy wsparcie dla technologii FSR od AMD, a także DLSS od firmy NVIDIA. W obu przypadkach chodzi oczywiście o skalowanie rozdzielczości, tyle że albo na urządzeniach z serii Radeon albo na tych sygnowanych logo GeForce. Prócz tego będzie wsparcie dla monitorów 21:9 oraz 32:9, synchronizacja pionowa, ograniczenie liczby klatek oraz wiele innych typowych dla gier komputerowych rozwiązań.
The Last of Us Part I w wersji dedykowanej blaszakom wykorzystywać będzie oczywiście klawiaturę i myszkę, a ponadto możliwe będzie granie z użyciem kontrolerów DualShock 4 oraz DualSense. Jeśli posiadacie drugie z wymienionych urządzeń, zrobicie użytek z bardziej rozbudowanej haptyki, a także z adaptacyjnych spustów, reagujących na to, co dzieje się aktualnie na ekranie. Co istotne, przyciski będzie można modyfikować, dopasowując je do własnych preferencji.
Jeśli chodzi o wymagania sprzętowe, na poniższej tabelce przygotowano aż cztery konfiguracje, zależne od tego, na co liczymy i jaki komputer posiadamy. Wymagania minimalne pozwolą nam na zabawę z najniższymi detalami, w rozdzielczości 720p oraz z 30 klatkami na sekundę. Potem są wymagania rekomendowane, nastawione na wydajność oraz na detale ultra, w których zobaczymy wszystkie przygotowane przez twórców wspaniałości.
Poniżej rzucić okiem możecie na zwiastun przygotowany z okazji zbliżającego się debiutu The Last of Us Part I na PC. Pamiętajcie, że premierę gry zaplanowano na 28 marca.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler