Konami chciałoby więcej gier z serii Silent Hill, jeżeli Remake zostanie dobrze przyjęty

Jeżeli Silent Hill 2 Remake się przyjmie, Konami zechce więcej gier z tej serii. Fani mają na co czekać.

@ 18.01.2023, 12:15
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps5, xbox x/s

Konami chciałoby więcej gier z serii Silent Hill, jeżeli Remake zostanie dobrze przyjęty

Wygląda na to, że Konami jest zdeterminowane, aby ożywić serię Silent Hill, ponieważ niedawny wywiad szczegółowo opisuje potencjał na większą liczby gier z tego cyklu.

W wywiadzie na łamach IGN Japan, producent serii Silent Hill, Motoi Okamoto, artysta koncepcyjny i projektant, Masahiro Ito, oraz kompozytor, Akira Yamaoka, rozmawiali o dość szerokim zakresie tematów związanych z historią gier, a także ich przyszłości. Po pierwsze, wygląda na to, że ogólne nastroje w Konami świetne, a studio chciałoby przywrócić markę na dłuższy czas.

"Seria Silent Hill była uśpiona przez dłuższy czas. Konami jako firma chciała ją przywrócić, a wiele osób pracujących tutaj chciało tworzyć gry Silent Hill" — powiedział Okamoto. "Jedyną rzeczą było to, że każdy miał inny pomysł na to, czym jest Silent Hill i dlaczego go kocha, co utrudnia skupienie się wokół jednego kierunku".

Zarówno Ito, jak i Yamaoka pracowali nad oryginalnym Silent Hill 2, stąd ich zaangażowanie w remake. Podczas wywiadu Ito poruszył m.in. wpływ Zagubionej autostrady Davida Lyncha na grę i, co ciekawe, ujawnił, że w pewnym momencie James nie będzie jedynym bohaterem. „Był okres, kiedy byliśmy pod silnym wpływem tego, że mieliśmy zwrot akcji, w którym bohater nagle zmienia się w połowie gry” – wyjaśnił Ito, chociaż ostatecznie zdecydowano się skupić tylko na Jamesie, aby nie dezorientować graczy.

Okamoto kontynuował , że chociaż wszyscy mieli inne pomysły na serię, przywrócenie jej w remake'u Silent Hill 2 było spowodowane tym, że ten konkretny tytuł reprezentował to, „czym jest prawdziwy horror psychologiczny”. I ta konkretna odsłona powinna dać odpowiedź twórcom, czy na rynku jest miejsce na takie gry w dzisiejszych czasach, a jeżeli tak, to z pewnością będą zainteresowani tworzeniem kolejnych.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   14:25, 18.01.2023
Niech lepiej nie idą w ilość, a w jakość. Co do SH2 Remake to jak Bloober Team dowiezie, to może dostaną szansę stworzenia swojego własnego Cichego Wzgórza.