W Redfall znajdziemy dynamiczny system dialogów
Redfall to gra nastawiona na akcję oraz tryb kooperacji. Podczas zabawy istotną rolę odegrają jednak dialogi.

Redfall będzie jedną z gier ekskluzywnie dostępnych dla konsol Xbox Series X|S. Projekt przygotowuje studio Arkane, czyli ekipa specjalizująca się w grach akcji. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, tym razem deweloperzy chcą nam zaserwować coś, co będzie kłaść większy nacisk na strzelanie, choć nadal będą elementy dla nich charakterystyczne. Znajdziemy też m.in. system dynamicznych dialogów.
Nowe informacje na temat Redfall docierają do nas z wywiadu, jakiego twórcy gry udzielili redakcji GamesRadar. Dowiedzieliśmy się z niego m.in. tego, że Redfall będzie bardziej przypominać Far Cry oraz STALKER, niż Left 4 Dead, mimo że mamy w nim do czynienia ze strzelanką kooperacyjną. Będziemy m.in. dysponować ogromnym otwartym światem, a nie niewielkimi, ograniczonymi lokacjami. Ważne mają być zadania, zwiedzanie, postaci niezależne oraz dialogi.
"Mamy bardzo dynamiczny system dialogów, w którym, w zależności od tego, jaką masz kombinację bohaterów, rozmawiają oni ze sobą i poznają się coraz dokładniej", powiedział dyrektor studia, Harvey Smith. "Mamy mechaniczny system, w którym postaci dłużej grające ze sobą mają bardziej intymne relacje, a wreszcie pojawia się tzw. Trust Buff".
Smith nie wyjaśnił czym dokładnie jest Trust Buff, ale można założyć, że będzie to jakiś specjalny bonus, który wpłynie na zachowanie dobrze ze sobą obeznanych bohaterów. Nałoży on na nich najpewniej dodatkowe statystyki, podnosząc np. ich właściwości obronne, tudzież liczbę zadawanych obrażeń. Warto tu podkreślić, że choć Redfall będzie nastawione na coop, będzie się dało bawić w pojedynkę.
Premierę Redfall zaplanowano na pierwszą połowę 2023 roku. Będzie ono dostępne na PC oraz Xboksach Series X|S.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler