Remake Silent Hill 2 nie eskperymentuje z rdzeniem narracji
Deweloperzy postanowili, że nie będą dłubać przy czymś, co jest dla wielu fanów Silent Hill 2 tak ważne.
Studio Bloober Team przygotowuje obecnie remake Silent Hill 2. Deweloperzy wielokrotnie podkreślali, że nie zamierzają modyfikować kluczowych aspektów przedsięwzięcia, a teraz postanowili raz jeszcze zaznaczyć, że rdzeń opowieści pozostanie nienaruszony.
"Opowieść Silent Hill 2 jest, w naszej opinii, filarem oryginalnej gry i nigdy nie zamierzaliśmy jej modyfikować. Drobne zmiany mogą się tu lub tam pojawić, ale zostały wprowadzone po to, by odświeżyć zawartość, która się zestarzała i uczynić ją bardziej zrozumiałą dla nowych odbiorców - nie modyfikujemy rdzenia narracji", powiedział szef produkcji, Kacper Michalski, i główny producent, Maciek Głomb, w rozmowie z GamingBolt.
"Zmiany w rozgrywce są widoczne od razu, ze wspomnianą zmianą kamery na umieszczoną nad ramieniem, która jest największą. Minęło 20 lat od premiery oryginału i dlatego były naturalne, że gameplay wymaga podrasowania, aby wpisywał się we współczesne oczekiwania".
Twórcy zmienili też oczywiście łamigłówki, broń, przeciwników, lokacje itd. Zmiany są głównie kosmetyczne, choć niektóre mogą być nieco większe. Część z nich wymusiła zmiana kamery. Starzy gracze powinni się jednak szybko odnaleźć w tym, co przygotowuje Bloober Team, a nowi gracze nie zostaną z automatu odrzuceni.
Remake Silent Hill 2 opracowywany jest z myślą o PC oraz PlayStation 5. Na konsoli Sony będzie on dostępny ekskluzywnie przez 12 miesięcy, a później prawdopodobnie pojawi się też na Xboksie, choć na razie informacji na ten temat brak.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler