Remake Wiedźmina zaoferuje otwarty świat
Deweloperzy zrezygnowali z bardziej korytarzowej struktury pierwowzoru.
CD Projekt RED zapowiedziało jakiś czas temu remake pierwszej odsłony Wiedźmina. Studio nie ujawniło wówczas zbyt wielu szczegółów na temat przedsięwzięcia, ale właśnie dowiedzieliśmy się, że prawdopodobnie będzie się ono dość istotnie różnić od pierwowzoru.
Za remake pierwszego Wiedźmina odpowiada studio Fool’s Theory, w którego składzie znajduje się sporo osób niegdyś pracujących nad pierwowzorem. Z tego, co do tej pory ujawniono, projekt powstaje na silniku Unreal Engine 5 (podobnie, jak Wiedźmin 4) i zmierza do posiadaczy komputerów osobistych oraz konsol. Na tym jednak detale się kończyły.
W ostatnim raporcie finansowym CD Projekt RED delikatnie uchylił jednak rąbka tajemnicy, zdradzając coś więcej. Okazuje się, że remake Wiedźmina będzie "nowoczesną adaptacją" dzieła z 2007 roku. Będzie to "nastawiony na narrację RPG w otwartym świecie". Zmiana struktury będzie zatem istotna. Dostaniemy prawdopodobnie coś przypominającego Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Na koniec przypomnę, że na 14 grudnia zaplanowano premierę aktualizacji next-genowej Wiedźmin 3: Dziki Gon. Gra będzie wówczas natywnie wspierać PlayStation 5 oraz Xboksy Series X|S, oferując sporo lepszą oprawę wizualną oraz wiele mniejszych i większych usprawnień. Aktualizacja będzie darmowa dla wszystkich posiadaczy podstawki. Wersja samodzielna ma pojawić się w sprzedaży nieco później.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler