Wo Long: Fallen Dynasty zaoferuje system walki odmienny od NiOh
Twórcy chcą, aby pojedynki w Wo Long: Fallen Dynasty były płynniejsze i bardziej dynamiczne.
Wo Long: Fallen Dynasty to kolejna gra studia Team Ninja, które w ostatnich latach zajmowało się wyłącznie rozwijaniem marki NiOh. Także i tym razem mamy do czynienia z przedstawicielem gatunku soulslike, choć deweloperzy zapowiadają, że zmian w stosunku do ich poprzedniego dzieła zauważymy sporo.
Nowe przedsięwzięcie Team Ninja, Wo Long: Fallen Dynasty, będzie większe i bardziej rozbudowane od serii NiOh. Podczas zabawy będziemy w stanie eksplorować otoczenie, a z najnowszych wypowiedzi reżysera, Fumihiko Yasuda, oraz producenta, Masaaki Yamagiwa, wynika, że musimy się też nastawić na inny sposób walki.
W przypadku NiOh wcielaliśmy się w samuraja. W Wo Long: Fallen Dynasty przenosimy się do Chin, gdzie walczono inaczej. Twórcy postanowili się skupić na sztukach walki, co sprawiło, że pojedynki są dynamiczniejsze i znacznie szybsze. Mamy też możliwość skakania w dowolnym momencie i nie musimy się obawiać o współczynnik wytrzymałości. Dowolnie będziemy się też przełączać pomiędzy różnymi stylami walki i zrobimy to w czasie rzeczywistym.
"Chińskie sztuki walki są bardziej płynne i eleganckie, co tworzy odmienny ton w przypadku pojedynków", powiedział Yasuda.
Premierę Wo Long: Fallen Dynasty zaplanowano na 3 marca 2023 roku, a grać będziemy wówczas na PC, PlayStation oraz Xboksach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler