Pentiment nie powstałoby bez Game Passa, stwierdził jego reżyser
Josh Sawyer z Obsidian Entertainment twierdzi, że nigdy nie byłby w stanie zrobić gry pokroju Pentiment, gdyby nie usługa Game Pass.
Pentiment to bardzo nietypowa gra RPG, o czym przeczytać możecie w naszej recenzji. Jako że mamy tu do czynienia z projektem nieprzemawiającym do szerszego grona graczy, nie powinno być zaskoczeniem, że jego ewentualna sprzedaż w klasycznej formie byłaby utrudniona. Na szczęście dzięki usłudze Game Pass możliwe było powstanie takiego dzieła.
"Nigdy nie zaproponowałbym stworzenia Pentiment bez Game Passa", powiedział jego reżyser, Josh Sawyer, w trakcie rozmowy z Waypoint Radio. "Dosłownie bym tego nie zrobił. Po prostu nie sądzę, aby było to możliwe".
"Stara mentalność wydawców i deweloperów kładzie nacisk na większe inwestycje i większe zwroty, a nie o to chodzi w tym środowisku, w tym ekosystemie. Game Pass to jedyny sposób, za sprawą którego Pentiment zdawało mi się realne".
"Dla mojego dobra, robienie gry tak innej, całkowicie zmieniłem sposób myślenia w przypadku Pentiment. To jest tak nietypowe i wyjątkowe, jest dla małej społeczności i tak długo, jak się jej podoba, jest w porządku".
Game Pass to faktycznie dobry sposób wydawania pomniejszych i bardziej unikatowych gier. Takich, które w normalnej dystrybucji nie miałyby szans powiedzenia. Jeśli chcecie, możecie sprawdzić Pentiment samodzielnie. Jest ono dostępne na PC, Xboksie One oraz Xboksach Series X|S. Znajdziecie je w konsolowej i komputerowej wersji Game Passa.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler