God of War: Ragnarok - zobaczcie, jak powstawał Kratos
Deweloperzy God of War: Ragnarok, we współpracy z Christopherem Judge, postanowili nam pokazać jak tworzyli głównego bohatera gry.

Sony Santa Monica Studio opublikowało kolejny dziennik dewelopera dotyczący God of War: Ragnarok. Tym razem deweloperzy postanowili nam opowiedzieć co nieco na temat tego, jak powstawał Kratos. W jaki sposób tworzono jego animacje i jak podkładano głos. W trakcie seansu możecie natrafić na drobne spoilery, więc uważajcie.
Zakulisowe wideo skupia się na postaci Kratosa, a w związku z tym w filmie ujrzeć można aktora, który się w niego wcielał. Chodzi oczywiście o charyzmatycznego Christophera Judge, ale nie tylko o niego. Kratos przemawia bowiem także innymi głosami, w zależności od tego, na jaką wersję językową się zdecydujemy.
Nie tylko dialogi są w centrum materiału. Twórcy postanowili nam też pokazać sekwencje nagrywane z pomocą kaskaderów. Chodzi o animacje walki, scenki przerywnikowe itd. Szczególnie dużo pracy trzeba było poświęcić na te pierwsze, albowiem ruchy Kratosa są nieco chaotyczne i wymagają mnóstwa siły. Mówi o tym kaskader, Eric Jacobus.
God of War Ragnarok dostępne jest już w sklepach, a nabędziecie je w wersjach przeznaczonych dla konsol PlayStation 4 oraz PlayStation 5. Jeśli rozważacie zakup, koniecznie rzućcie okiem na naszą recenzję.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler