Resident Evil 4 Remake usunie kontrowersyjną mechanikę z oryginału
Resident Evil 4 Remake może wprowadzić zmiany do kontrowersyjnych mechanik z oryginału.
Producent Yoshiaki Hirabayashi ujawnił, że Resident Evil 4 Remake prawie nie będzie zawierał żadnych Quick Time Events (QTE). Informacje pochodzą z wywiadu między producentem Capcom a IGN. Podczas wywiadu Hirabayashi przyznaje, że „…ludzie mają różne definicje tego, czym jest QTE… Mogę powiedzieć, że nie ma podpowiedzi do naciskania przycisków w trakcie przerywnika”.
Niektórzy deweloperzy PlayStation 5 nadal używają QTE, jak studio odpowiedzialne za Until Dawn, ale były one popularną funkcją w grach akcji z lat 2000, która wymagała od graczy szybkiego naciśnięcia określonego przycisku, zanim ich postacie spotkały natychmiastową śmierć w interaktywnym przerywniku filmowym.
Czasami takie sytuacje dostarczały ekscytujących momentów, bo deweloperzy byli w stanie popuścić wodzę fantazji i przygotować naprawdę efekciarsko wyglądające sceny. Nie wszyscy gracze lubili jednak QTE, a czasem potrafiły być one naprawdę irytujące. Na pewno sporo graczy doceni zmianę.
Wydaje się, że Capcom podejmuje właściwe kroki, aby wzbudzić zainteresowanie fanów nadchodzącym remake'iem Resident Evil 4. Wraz z premierą gry za niespełna sześć miesięcy i wydaniem Resident Evil Village na Switch, fani Resident Evil mają na co czekać.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler