God of War: Ragnarok na PS5 z czterema trybami wyświetlania obrazu

W God of War: Ragnarok na PlayStation 5 będziemy mogli grać nawet w 120 klatkach na sekundę. Wszystko zależy od tego, jaki mamy sprzęt i na które ustawienia się zdecydujemy.

@ 24.10.2022, 13:00
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4, ps5

God of War: Ragnarok na PS5 z czterema trybami wyświetlania obrazu

Przed momentem mieliśmy dla Was sporą dawkę screenów z God of War: Ragnarok. Teraz mamy zaś garść informacji na temat tego, jak wyglądać będzie oprawa wizualna w nowym projekcie Sony. Mowa oczywiście o wydaniu przeznaczonym dla konsol PlayStation 5.

God of War: Ragnarok będzie na pewno jedną z najlepiej wyglądających gier przeznaczonych dla PS5. Deweloperzy, świadomi tego, że gracze dysponują różnymi ekranami i mają odmienne preferencje, postanowili oddać w nasze ręce kilka ustawień, wpływających na oprawę wizualną. Są to:

  • Priorytet rozdzielczości - 4K oraz zablokowane 30 FPS;
  • Priorytet wydajności - zablokowane 60 FPS i zmienna rozdzielczość;
  • Priorytet rozdzielczości (wyższa liczba klatek włączona) - 4K oraz zablokowane 40 FPS;
  • Priorytet wydajności (wyższa liczba klatek włączona) - celem jest 120 FPS.

Dwa ostatnie tryby wymagają kompatybilności z HDMI 2.1. Nie znamy niestety szczegółów jeśli chodzi o rozdzielczość w trybach stawiających na wydajność, choć można założyć, że rozdzielczość będzie się tu zmieniać tak, aby liczba klatek pozostała na względnie wysokim poziomie. Celem może być 1440p.

Więcej informacji niebawem. Premierę God of War Ragnarok zaplanowano na 9 listopada, a grać będziemy wówczas na PlayStation 4 oraz PlayStation 5.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudosbalic87   @   14:42, 24.10.2022
Im więcej trybów graficznych tym lepiej moim zdaniem Uśmiech

Wszyscy są zadowoleni Szczęśliwy

Lepiej mieć wybór niż go nie mieć;)