Resident Evil 4 Remake z wymaganiami sprzętowymi
W sieci pojawiły się wymagania sprzętowe remaku Resident Evil 4. Nie są one jakoś przesadnie wysokie.
Przed momentem pisaliśmy na naszych łamach o tym, że Capcom udostępnił całkiem solidny gameplay z remaku Resident Evil 4. Teraz mamy natomiast wieści dla osób, które planują grać na blaszakach. Wydawca opublikował bowiem wymagania sprzętowe przedsięwzięcia, zarówno minimalne, jak i rekomendowane.
W przypadku wymagań minimalnych, czyli pozwalających nam się bawić w 1080p oraz 60 FPS (tryb wydajności), konieczny jest procesor Ryzen 3 1200 albo i5-7500, a prócz tego karta grafiki RX 560 (4 GB) lub GeForce GTX 1050 Ti (4 GB) oraz 8 GB pamięci RAM. Włączenie ray tracingu będzie wymagało Radeona RX 6700 XT albo GeForce'a RTX 2060.
Jeśli chodzi o rekomendowane wymagania, pozwalające nam bawić się w wysokich detalach oraz przy stabilnym 1080p i 60 FPS, koniecznością jest procesor Ryzen 3 1200 lub i5-7500, 16 GB pamięci RAM, a także Radeon RX 5700 lub GeForce GTX 1070. Aktywowanie ray tracingu będzie tu wymagało Radeona RX 6700 XT albo GeForce'a RTX 2070.
Pełne wymagania znajdziecie poniżej. Remake Resident Evil 4 będzie natomiast dostępny w sprzedaży od 24 marca 2023 roku. Zagramy wówczas na PC, Xboksach Series X|S, PlayStation 4 oraz PlayStation 5.
Wymagania minimalne | Wymagania rekomendowane | |
---|---|---|
System | Windows 10 (64 bit) | Windows 10 (64 bit) |
Procesor | AMD Ryzen 3 1200 lub Intel Core i5-7500 | AMD Ryzen 3 1200 lub Intel Core i5-7500 |
Pamięć RAM | 8 GB | 16 GB |
Grafika | AMD Radeon RX 560 (4GB VRAM) lub NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4GB VRAM) | AMD Radeon RX 5700 lub NVIDIA GeForce GTX 1070 |
DirectX: | Wersja 12 | Wersja 12 |
Dodatkowe informacje | Szacowana wydajność (gdy priorytetem jest wydajność): 1080p/60fps. AMD Radeon RX 6700 XT lub NVIDIA GeForce RTX 2060 wymagane dla ray tracingu. | Szacowana wydajność: 1080p/60fps. AMD Radeon RX 6700 XT lub NVIDIA GeForce RTX 2070 wymagane dla ray tracing. |
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler