A Plague Tale: Requiem - znamy długość gry

Wiemy ile czasu trzeba będzie poświęcić na to, by przejść główny wątek fabularny A Plague Tale: Requiem.

@ 23.09.2022, 13:10
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, switch, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

A Plague Tale: Requiem - znamy długość gry

A Plague Tale: Requiem to jedna z ciekawiej zapowiadających się premier końcówki bieżącego roku. Jako że do debiutu dzieła studia Asobo coraz bliżej, poznaliśmy jego długość. Okazuje się, że A Plague Tale: Requiem będzie sporo dłuższe od pierwszej części cyklu.

Wieści na temat czasu, jaki potrzeba do przejścia A Plague Tale: Requiem docierają do nas za sprawą wywiadu, jaki główny projektant poziomów, Kevin Pinson, udzielił magazynowi PLAY. Z rozmowy wynika, że z grą obcować będziemy mniej więcej 15 do 18 godzin.

Pinson podkreślił, że w A Plague Tale: Requiem deweloperzy nie stosowali żadnych sztuczek, aby wydłużyć czas zabawy. Te kilkanaście godzin, to czysta rozgrywka. Czasem akcja jest oczywiście nieco szybsza, a czasem spowalnia, aby pozwolić graczowi odetchnąć, ale ogólnie mówimy o scenariuszu bez tzw. "zapychaczy".

"Chodzi o tempo zabawy, nie ma żadnych wypełniaczy, nie staramy się zabawy wydłużać, bo nie ma takiej potrzeby. Nasz wydawca zachęcał nas do tego, byśmy przygotowali taką długość, jaka wynika z opowieści, którą chcemy przedstawić.

Nie celujemy w konkretną liczbę godzin. To nie jest coś, co bierzemy pod uwagę, gdy projektujemy grę. Jesteśmy małym studiem 70 osób, więc musimy podchodzić drastycznie do podejmowanych decyzji".

Premierę A Plague Tale: Requiem zaplanowano na 18 października, a grać będziemy wówczas na PC, Xboksach, Switchu oraz PlayStation.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   16:12, 23.09.2022
Takie informacje mnie najmniej interesują. Ma być treściwie a to czy dłużej czy krócej to sprawa drugorzędna . Oczywiście w granicach rozsądku bo jednominutowej gry nie kupię.
0 kudosdabi132   @   20:44, 23.09.2022
Długość optymalna jak dla mnie. Aby to nie było 100+ godzin jak w grach Ubisoftu.
1 kudospetrucci109   @   20:54, 23.09.2022
Super podejście. Lepsze 15 godzin wciągającej gry bez zapychaczy, niż 100 godzin nudów.
0 kudosRonaldo_   @   05:24, 24.09.2022
Już się nie mogę doczekać premiery. Szczęśliwy