Nawet 2x więcej klatek w Spider-Man: Remastered dzięki DLSS 3.0

NVIDIA chwali się najnowszą technologią kart RTX 4000.

@ 22.09.2022, 12:37
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, sprzęt

Nawet 2x więcej klatek w Spider-Man: Remastered dzięki DLSS 3.0

Niedawno firma NVIDIA zapowiedziała pierwsze karty graficzne z serii RTX 4000. Wraz z nimi ujawniono technologię DLSS 3.0, czyli najnowsze wydanie narzędzia zwiększającego ilość klatek. Technologia będzie obecna w nowych grach, ale także w wybranych starszych tytułach.

Jednym z nich jest Spider-Man: Remastered, czyli wydany nie tak dawno temu port gry z PlayStation. Również tutaj w aktualizacji zostanie zaimplementowana obsługa DLSS 3.0, a NVIDIA już teraz postanowiła pochwalić się imponującymi rezultatami - wzrost klatek w niektórych momentach jest nawet dwukrotny!

Niestety, DLSS 3.0 zarezerwowane jest jedynie dla kart Ada Lovelace, czyli RTX 4000. Posiadacze starszych modeli z aktualnie dostępnej serii RTX 3000 i jeszcze starszych RTX 2000 muszą zadowolić się poprzednimi wersjami DLSS.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?