Nawet 2x więcej klatek w Spider-Man: Remastered dzięki DLSS 3.0
NVIDIA chwali się najnowszą technologią kart RTX 4000.

Niedawno firma NVIDIA zapowiedziała pierwsze karty graficzne z serii RTX 4000. Wraz z nimi ujawniono technologię DLSS 3.0, czyli najnowsze wydanie narzędzia zwiększającego ilość klatek. Technologia będzie obecna w nowych grach, ale także w wybranych starszych tytułach.
Jednym z nich jest Spider-Man: Remastered, czyli wydany nie tak dawno temu port gry z PlayStation. Również tutaj w aktualizacji zostanie zaimplementowana obsługa DLSS 3.0, a NVIDIA już teraz postanowiła pochwalić się imponującymi rezultatami - wzrost klatek w niektórych momentach jest nawet dwukrotny!
Niestety, DLSS 3.0 zarezerwowane jest jedynie dla kart Ada Lovelace, czyli RTX 4000. Posiadacze starszych modeli z aktualnie dostępnej serii RTX 3000 i jeszcze starszych RTX 2000 muszą zadowolić się poprzednimi wersjami DLSS.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler