Sandboks na bazie Black Panther tworzony przez Electronic Arts

Electronic Arts tworzy grę w otwartym świecie na podstawie marki Black Panther.

@ 25.07.2022, 23:35
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps5, xbox x/s

Sandboks na bazie Black Panther tworzony przez Electronic Arts

Sandboks w świecie Black Panther jest podobno w trakcie opracowywania przez Electronic Arts. Zespołem, który odpowiada za projekt, jest rzekomo grupa prowadzona przez byłego szefa Monolith Productions, Kevina Stephensa.

Jeff Grubb ujawnił w prasie, że: "To gra dla jednego gracza, która jest na bardzo wczesnym etapie rozwoju, a zaczyna się od śmierci Czarnej Pantery. Gracz podejmie wyzwanie zostania nową Czarną Panterą i wydaje się, że to jest przygotowanie do wielkiej, nowej przygody. Chcą zrobić z tej gry duży projekt z otwartym światem".

Nazwa kodowa gry to podobno „Project Rainier”, co jest odniesieniem do Mount Rainier w Seattle. To tutaj znajduje się najnowsze studio EA. Krążyły pogłoski, że studio nosi nazwę Neon Black Studios. Dodatkowo warto wspomnieć, iż było to to samo studio, które zatrudniało personel do pracy nad nową kampanią Battlefield.

Dla fanów marki z pewnością jest to świetna wiadomość. Nowe studio złożone z osób z doświadczeniem może się zaprezentować z dobrej strony. Oby tak było!


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosguy_fawkes   @   13:19, 26.07.2022
Jestem świeżo po The Avengers, gdzie ostatnie fabularne DLC poświęcono właśnie Czarnej Panterze - wypadło całkiem przyzwoicie, choć nie jest to najpopularniejsza postać do zrobienia wokół niej całej gry. Prowadzenie nowej Pantery od początku to fajny punkt wyjścia do stopniowego rozwijania tej postaci, ale mam nadzieję, że nie odbędzie się to kosztem wrzucenia ton mikrotransakcji i usieciowienia produkcji na siłę - a to niemal zabiło dla mnie grę od Crystal Dynamics.