Ghost of Tsushima - prawie 10 mln sprzedanych egzemplarzy

Japońska przygoda z rewelacyjnym wynikiem sprzedaży.

@ 16.07.2022, 23:57
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
ps4, ps5

Ghost of Tsushima - prawie 10 mln sprzedanych egzemplarzy

Debiutujące w połowie 2020 roku Ghost of Tsushima to jeden z najciekawszych tytułów ekskluzywnych na PlayStation 4, a następnie PlayStation 5. Nie dziwi więc świetna sprzedaż gry.

Twórcy ze studia Sucker Punch właśnie zaktualizowali wyniki sprzedaży. Okazuje się, że od momentu premiery sprzedano łącznie 9,73 mln egzemplarzy gry! Wynik ten z pewnością jest godny podziwu, tym bardziej, że to zupełnie nowa marka i obecna jedynie na konsolach PlayStation.

"Jesteśmy oszołomieni i wdzięczni za całe wsparcie przez ostatnie dwa lata! Dziękujemy wszystkimi, którzy zagrali i dołączyli do naszej przygody!" - komentują przedstawiciele studia.

Deweloperzy podzielili się też innymi statystykami - dowiadujemy się m.in., że gracze spędzili na końskim grzbiecie łącznie ponad 6,5 tys. lat, 75 mln razy podrapali za uchem obecne w grze liski, a także zrobili przeszło 78 mln screenshotów. 

Ghost of Tsushima debiutowało ekskluzywnie na PlayStation 4 w połowie lipca 2020 roku. Nieco ponad rok później, w sierpniu 2021 pojawiła się edycja Director's Cut, a także wydanie ulepszone z myślą o PlayStation 5. Jednocześnie zadebiutował też dobrze przyjęty dodatek Iki Island.

Aktualnie Sucker Punch pracuje nad portem Ghost of Tsushima na PC. Konwersja zadebiutuje najpewniej w 2023 roku. W przygotowaniu prawdopodobnie jest też Ghost of Tsushima 2.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   09:34, 17.07.2022
Z tego co czytałam to gra świetna i ciekawa . Z tym że nie wiem czy jej zazdrościć konsolowcom bo nie wiem czy dałabym radę. Ale to zdaje się Amerykanie zrobili mimo że na PS i o Japonii zresztą tam nie powinno być jakichś tam bossów { chyba że Czyngis Chan }. No to jednak zazdroszczę i czekam na port pecetowy. A Sony ostatnio patrzy łaskawym okiem na pecetowców. Szczęśliwy
0 kudosBubtownik   @   11:01, 17.07.2022
Gra robiona przez Amerykanów więc jest w miarę "realistyczna". Dzięki temu nie ma tam typowo Japońskich bzdet jak 5 metrowy miecz czy półnaga bohaterka lecąca do bitki w samym staniku i majtkach. Sam miałem obawy ale wziąłem GoT na premierę i nie żałowałem bo to w sumie jest Assassin's Creed w Japonii. Wszystko co jest siłą AC jest też w GoT z tą różnicą, że grze Sucker Punch fabuła jest imo ciekawsza i lepiej prowadzona. Bez zbędnego przeciągania jak w Valhalli.
Całe szczęście, że ta gra jest robiona przez Amerykanów.
0 kudosMicMus123456789   @   19:20, 17.07.2022
Cytat: Bubtownik
Dzięki temu nie ma tam typowo Japońskich bzdet jak 5 metrowy miecz czy półnaga bohaterka lecąca do bitki w samym staniku i majtkach.


Za dużo współczesnego anime i może azjatyckich MMO ;p Nawet gdyby twórcy chcieli coś takiego dodać to nie mogli przez realia historyczne. Choć może gdyby historia była ich autorska to może pokusili by się o takie dodatki xD

Ja sam też zakupiłem na premierę wersje kolekcjonerską i nie żałuje, dobrze się bawiłem platynę wbiłem. W multi też trochę grałem zaraz po jego wyjściu i całkiem nieźle mi szło, a sama zabawa była przednia Uśmiech
0 kudosguy_fawkes   @   10:23, 18.07.2022
Gra w pełni zasługuje na ten wynik - ma świetny gameplay, historię i bohaterów, a dodatkowo zachowuje zdrowy umiar w ilości aktywności w grze z otwartym światem.

A ten argument wyżej o realizmie szczerze mnie rozbawił, bo jeśli gra jest dobrze zrobiona, to obroni się każde podejście.
0 kudosBarbarella.   @   16:16, 18.07.2022
Cytat: guy_fawkes
A ten argument wyżej o realizmie szczerze mnie rozbawił

Oj tam .Bubtownik chciał mnie może uspokoić że nie będę musiała z Godzillą walczyć. Uśmiech
Dodaj Odpowiedź