Cuphead: The Delicious Last Course rozeszło się już w nakładzie miliona egzemplarzy
Wygląda na to, że fani serii Cuphead z niecierpliwością wyczekiwali na ostatnie DLC.

Cuphead: The Delicious Last Course okazało się ogromnym sukcesem. Studio MDHR chwali się, że DLC dla wyśmienitej platformówki sprzed kilku lat rozeszło się już w nakładzie przekraczającym 1 mln egzemplarzy. Co istotne, dodatek sprzedaje się szybciej niż podstawka.
Premiera Cuphead: The Delicious Last Course miała miejsce 30 czerwca, a tytuł od tej pory dostępny jest na PC, PS4, Xboksie One oraz Switchu. Aby go zaciągnąć trzeba oczywiście posiadać edycję podstawową, a sam dodatek kosztuje $7,99, czyli jakieś 40 zł.
"To oznacza szybszą sprzedaż, niż w przypadku oryginalnej gry, a przez to jesteśmy ogarnięci radością i wdzięcznością. Te słowa nie oddają tego, jak jesteśmy wdzięczni, ale niesamowici gracze Cuphead z całego świata, dziękujemy Wam z całych serc", powiedziała producentka wykonawcza i dyrektor studia, Maja Moldenhauer.
Cuphead: The Delicious Last Course to całkiem nowa historia, w której grupa przyjaciół postanawia odkryć tajemniczę Legendarnego Kielicha. Akcja gry toczy się na wyspie Inkwell, a podczas zabawy korzystamy z nowych broni oraz umiejętności bohaterów. Możemy też grać jako Ms Chalice - po raz pierwszy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler