Szef Blizzarda borni monetyzacji w Diablo Immortal
W opinii dewelopera, przy Diablo Immortal można się bawić wyśmienicie bez płacenia. Znaczna większość zawartości jest darmowa.
Diablo Immortal zadebiutowało kilka tygodni temu i cieszy się do tej pory sporą popularnością. Nie wszyscy są jednak z gry zadowoleni, a wielu graczy (o czym wspominaliśmy też w naszej recenzji) narzeka na dość kontrowersyjny system monetyzacji oparty na mikrotransakcjach. Systemu postanowił bronić szef Blizzarda, Mike Ybarra. W jego opinii, prawie wszystko w Diablo Immortal jest darmowe, a większość graczy bawi się nie płacąc ani grosza.
"Kiedy myślimy o monetyzacji, na najwyższym poziomie było 'Jak damy milionom graczy darmowe doświadczenie Diablo, w którym mogą robić dosłownie 99,5% wszystkiego, co jest dostępne w grze?'", powiedział Mike Ybarra w trakcie wywiadu dla Los Angeles Times. "Monetyzacja pojawia się na końcu gry, a filozofią było zacząć od świetnej rozgrywki i upewnić się, że setki milionów ludzi mogą przejść przez kampanię bez ponoszenia kosztów. Uważam, że to dobry wstęp do Diablo".
Nie wiem czy powyższe słowa Was przekonują i czy graliście już w Diablo Immortal, ale jest ono dostępne na komputerach osobistych oraz urządzeniach działających pod kontrolą systemów iOS oraz Android. Jeśli zamierzacie grać na blaszaku, koniecznie zerknijcie na wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler