Skull & Bones musi zadebiutować w tym roku - Ubisoft ma umowę z Singapurem
Za opracowanie Skull & Bones odpowiada studio w Singapurze. Umowa dotycząca dewelopingu narzuca w tym przypadku ostateczną datę premiery.
Skull & Bones zapowiedziane zostało w 2017 roku, a następnie jego premiera była wielokrotnie przesuwana. Jak się jednak dowiedzieliśmy, kolejnej obsuwy najprawdopodobniej nie będzie. Ubisoft ma bowiem umowę z władzami Singapuru (w Ubisoft Singapore powstaje gra) i projekt musi być wydany jeszcze w tym roku. Jego stan jest niestety nieistotny.
Nowe informacje na temat Skull & Bones docierają do nas za sprawą starszego dziennikarza Kotaku, Ethana Gacha. Opublikował on na Twitterze wpis, w którym czytamy, że projekt Ubisoft Singapore pierwotnie planowano wydać latem, ale uznano, że nie jest on w stanie na to pozwalającym. Z tego względu najpierw opóźniono go wewnętrznie do września, a następnie do listopada. Co ciekawe, w międzyczasie miały się odbyć zamknięte testy beta, ale z nich zrezygnowano "ze względu na stan buildu".
Gach uważa, że listopadowa premiera jest prawdopodobnie ostateczną, a stan w jakim będzie gra nie będzie miał tutaj znaczenia. Rząd Singapuru ma z Ubisoftem umowę, w której określona została finalna data wydania produkcji, a ta jest podobno nieprzekraczalna. Czy faktycznie, przekonamy się w najbliższych kilku miesiącach.
Premierę Skull & Bones zaplanowano podobno na 8 listopada, a grać będziemy wówczas na PC, PS5 oraz Xboksach Series X|S. Kolejne informacje, jak tylko się pojawią.
Was originally aiming for early summer. Pushed to September. Now November.
— AmericanTruckSongs8 (@ethangach) June 29, 2022
Was told there was supposed to be closed test this month but was cancelled due to the state of the build.
It's coming either way tho due to existing government subsidy agreement https://t.co/RklKqNTlRh
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler