Diablo Immortal zarobiło 24 miliony w pierwsze dwa tygodnie
Blizzard Entertainment może być zadowolone z wyników Diablo Immortal. Tytuł okazał się naprawdę ogromnym sukcesem!
Diablo Immortal miało bardzo dobrą premierę dla Activision Blizzard, z przychodami porównywalnymi z innymi hitami mobilnymi pokroju Pokemon Go i Call of Duty Mobile. Szacunki analityków sugerują, że gra uzyskała 8,5 miliona pobrań i zarobiła ponad 24 miliony dolarów w ciągu pierwszych dwóch tygodni od premiery.
Szacunki firmy Appmagic sugerują, że Diablo Immortal jest jedną z najczęściej pobieranych aplikacji Blizzarda i drugą produkcją pod względem zarobków po Hearthstone. Stany Zjednoczone wygenerowały 43% przychodów, a następnie Korea Południowa z 23%. Urządzenia z iOS i Android mają mniej więcej równy udział w rynku, a liczba pobrań osiągnęła szczyt w ciągu pierwszych trzech dni.
Dla porównania, takie Call of Duty Mobile zarobiło prawie 18 milionów dolarów w pierwszym tygodniu, według SensorTower, zaś Pokemon Go 14 milionów dolarów w pierwszym tygodniu według SuperData.
Pod względem finansowym to świetny wynik. Najnowsze Diablo miało jednak trochę kłopotów i zebrało mieszane recenzje w pierwszych dniach po premierze. Fani nie do końca byli przekonani, co do tego projektu, ale - jak widać - potrzebowali dłuższej chwili, aby wejść w niego na całego.
Jak Wy ocenianie Diablo Immortal? Czy mieliście okazję już zagrać w ten tytuł? Zerknijcie na naszą recenzję.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler