W Starfield nie będziemy w stanie startować i lądować na planetach
Wygląda na to, że przestrzeń kosmiczna oraz planety będą całkiem odrębnymi obszarami w Starfield.
O Starfield piszemy ostatnio dość sporo. Głównie ze względu na to, że jego dyrektor kreatywny, Todd Howard, udzielił kilku wywiadów, w trakcie których podzielił się szczegółami na temat przedsięwzięcia. Z jego ostatniej wypowiedzi wynika, że eksploracja w grze nie będzie całkowicie nieograniczona. Niemożliwe będzie np. przekraczanie granicy pomiędzy przestrzenią kosmiczną, a planetami. Nie jest to podobno "ważne dla gracza".
"Ludzie pytali: 'Czy możesz wylądować statkiem kosmicznym na planecie?'. Nie. Postanowiliśmy na początku projektowania, że przebywanie na planecie to jedna rzeczywistość, a przebywanie w kosmosie to druga".
"Jeśli spróbujesz poświęcić czas na przygotowanie tego pomiędzy, jak przenikanie, poświęcasz mnóstwo czasu [na coś] co nie jest tak ważne dla gracza. Więc chcemy mieć pewność, że jest świetnie, gdy jesteś na powierzchni i jest świetnie gdy jesteś w kosmosie, a te rzeczywistości są tak dopracowane, jak to możliwe".
Czy graczom rzeczywiście będzie tego brakować? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. Pamiętajcie też, że na naszej stronie znajdziecie mnóstwo informacji na temat Starfield. Jego premierę zaplanowano na 2023 rok, a grać będziemy wówczas na PC oraz Xboksach Series X|S.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler