God of War otrzymało wsparcie dla FidelityFX Super Resolution 2.0
Dzięki nowej technologii AMD, posiadacze słabszych komputerów będą mogli z większą przyjemnością bawić się w God of War.
God of War na PC otrzymało właśnie kolejną aktualizację. Za jej sprawą do gry zostało dodane wsparcie technologii FidelityFX Super Resolution 2.0, czyli rozwiązania, dzięki któremu projekt będzie działać płynnie nawet na słabszych blaszakach, a jednocześnie nie straci na jakości.
Nowy patch dla komputerowego wariantu God of War trafił do sieci wczoraj. Aktualizacja podniosła wersję gry do numeru 1.0.12, a jedyna wprowadzona za jej pomocą zmiana to właśnie FidelityFX Super Resolution 2.0. Nową opcję znajdziecie w menu gry, a konkretniej w ustawieniach odpowiedzialnych za obraz.
FidelityFX to odpowiedź AMD na teechnologię DLSS od firmy NVIDIA. FidelityFX także korzysta z algorytmów sztucznej inteligencji, aby podnieść liczbę wyświetlanych klatek na sekundę, przy jednoczesnym zachowaniu jak najwyższej rozdzielczości oraz jakości grafiki. Technologia ta jest szczególnie przydatna w przypadku nieco słabszych komputerów, więc koniecznie zróbcie aktualizację.
Na koniec wspomnę jeszcze, że God of War będzie prawdopodobnie jedną z gier dostępnych w czerwcowym PlayStation Plus, a jeśli już je przeszliście, pamiętajcie, że jeszcze w tym roku zadebiutuje prawdopodobnie kontynuacja, czyli God of War: Ragnarok. Na razie nie ma ono jednak konkretnej daty premiery.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler