Kolejny Wiedźmin wkroczył w fazę przedprodukcji
Deweloperzy są bardzo zadowoleni z silnika Unreal Engine 5. Pomaga on podobno bardzo mocno w produkcji Wiedźmina 4.

CD Projekt RED dawno potwierdził, że przygotowuje kolejną odsłonę serii Wiedźmin oraz, że powstaje ona na silniku graficznym Unreal Engine 5. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, projekt wyszedł już z fazy wczesnego projektowania, a to oznacza, że rozpoczęła się przedprodukcja.
Szef grupy CD Projekt, Adam Kiciński, komentował niedawno wyniki finansowe spółki, a podczas prezentacji ujawnił, że następna gra z serii Wiedźmin powstaje sprawnie. Deweloperzy zadowoleni są z tego, jak przebiegają prace oraz z tego, że silnik Unreal Engine 5 w istotnym stopniu je przyspiesza. Zapewnia on efektywność, a dzięki temu wstępny proces projektowania i badania dobiegł końca.
Następna część serii Wiedźmin jest w tym momencie w fazie przedprodukcji, w którą zaawansowana jest grupa 100 deweloperów. Premiera to oczywiście jednak nadal bardzo odległy temat, albowiem większość twórców z CD Projekt RED zajmuje się pierwszym rozszerzeniem dla Cyberpunk 2077. Jego marketing ruszy w drugiej połowie 2022, czyli mniej więcej w momencie premiery anime Cyberpunk Edgerunners.
Jeśli chodzi o next-genowe wydanie Wiedźmin 3: Dziki Gon, jego premiera powinna mieć miejsce w czwartym kwartale 2022 roku. Po wielu opóźnieniach projekt będzie wreszcie dostępny na PlayStation 5 oraz Xboksach Series X|S.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler