Halo na Unreal Engine 5 wygląda lepiej niż sam serial telewizyjny
Projekt jednego z fanów oparty na Unreal Engine 5 pokazuje Halo w zupełnie innym świetle.
Członek społeczności Halo przygotował naprawdę niesamowicie wyglądający projekt świata w oparciu o technologię Unreal Engine 5, zatytułowany „Fractured”. Twórca Infinite Forges – projektant poziomów w Gearbox – zaprezentował swoje najnowsze wrażenia z eksploracji w krótkim filmiku.
Z zachodzącym słońcem pokrywającym mapę pomarańczowym blaskiem, demo pokazuje, że postać gracza eksploruje tropikalną okolicę pokrytą palmami i inną bujną roślinnością, która idealnie pasuje do sześciokątnych struktur tworzących Halo Zeta i gigantycznych trójkątnych struktur Forerunner, które widać nad głową.
Przeglądając kanał Infinite Forges, można znaleźć wiele filmów przedstawiających różne kroki podjęte w celu ożywienia tego fanowskiego projektu. Dostępne są godziny transmisji na żywo, więc jeśli kiedykolwiek byliście ciekawi procesu dewelopingu takich dzieł na Unreal Engine 5, warto się zainteresować.
Trzeba przyznać, że wygląda to nawet lepiej, albo przynajmniej podobnie, jak serial oparty na serii Halo. W tej marce i w tym świecie tkwi dużo wartości i widać, że można tutaj naprawdę jeszcze wiele uzyskać. Oczywiście to tylko ciekawostka, bowiem 343 Industries ma własny silnik graficzny, a ta prezentacja nie uwzględnia tak naprawdę zaawansowanych mechanik rozgrywki, ani również standardów, jakie należy zachować przy produkcji serialu.
Jedno jest pewne, Unreal Engine 5 robi wrażenie i to bardzo, jakkolwiek się go nie wykorzysta.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler