Halo Infinite - sezon 2 zawartości wystartował zbyt szybko, przyznaje 343 Industries
Wygląda na to, że twórcy Halo Infinite nieco się pospieszyli, jeśli chodzi o premierę nowej zawartości dla gry.
Studio 343 Industries przyznało, że wraz z premierą sezonu 2 do gry Halo Infinite sytuacja w wirtualnym świecie nieco się skomplikowała. Sprawy nie poszły tak gładko, jak planowano i po drodze było kilka problemów, które zostaną naprawione w najbliższym czasie.
Jedną z rzeczy, które nie poszły zgodnie z planem, były wyzwania buggy, które należy teraz naprawić. "Ten tydzień był wyboisty" – powiedział Joseph Staten, szef działu kreatywnego Halo Infinite. "To zdecydowanie nie był nasz cel. Bierzemy sobie do serca wasze opinie, zwłaszcza dotyczące skoków na mapie i speedrunningu. Sprawdzamy nasze możliwości i będziemy mieć więcej wiadomości w przyszłości”.
Według Johna Junyszka, starszego menedżera ds. społeczności, kilka rzeczy - takich jak Interferencje i wyzwania Last Spartan Standing - powinno być teraz bardziej popularne wśród graczy i wybierane przez nich, dzięki czemu zdobędą nowe nagrody.
Aby zrekompensować graczom problemy, studio przekaże każdemu, kto zaloguje się, gdy interfejs jest aktywny, pięć premii do PD i pięć zamian wyzwań. W przyszłym tygodniu 343 Industries zmniejszy również poziom trudności niektórych wyzwań związanych z wydarzeniem i sprawi, że ukończenie ich zapewni dwa dodatkowe poziomy Event Pass.
Sezon 2, nazwany Lone Wolves, rozpoczął się 3 maja z trzema trybami: Land Grab, Last Spartan Standing i King of the Hill.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler