Twórcy Company of Heroes 3 opowiadają o autentyzmie
W sieci pojawił się nowy dziennik dewelopera Company of Heroes 3. Studio Relic Entertainment porusza w nim kwestie oprawy oraz autentyzmu w grze.
Opracowywane przez studio Relic Entertainment i świetnie zapowiadające się Company of Heroes 3 nie ma jeszcze konkretnej daty premiery. Deweloperzy celują w bieżący rok, a dzięki temu regularnie dostajemy nowe materiały prezentujące przedsięwzięcie. Tym razem w sieci pojawił się dziennik dewelopera poświęcony autentyzmowi oraz oprawie wizualnej.
Co nieco na temat autentyzmu w Company of Heroes 3 postanowił opowiedzieć jego główny artysta, Kristian Bourdage. Stwierdził on, że "Taki kurz, jaki zobaczysz w terenie, pojawi się też na Twoim pojeździe". Mamy oczekiwać też bardzo realistycznych zniszczeń, zmieniających się w zależności od tego, w co trafią pociski. Zniszczenia będą odpowiednio odwzorowane na maszynach. Zobaczymy też oczywiście autentyczne mundury, odznaczenia itd.
Twórcy Company of Heroes 3 starają się też możliwie jak najlepiej przygotować efekty specjalne pokroju dymu, wystrzałów itd. Jak podkreślił starszy artysta, Michael Mussellam: "Efekty dla Company of Heroes 3 opracowywane są w sposób podobny do tego, jaki stosowaliśmy w Company of Heroes 1 oraz 2, ale bliżej jesteśmy realizmu niż Hollywoodu. Staramy się stworzyć autentyczne doświadczenie. W przypadku efektów chodzi o to, by przejrzeć wszystkie materiały źródłowe, do jakich uda nam się dotrzeć".
"Oglądamy dokumenty z drugiej wojny światowej, czytamy książki, techniczne dzienniki, staramy się podejrzeć jak wyglądała dana broń w momencie wystrzału, co się dzieje. Jak wygląda eksplozja w rzeczywistości?".
Więcej dowiecie się z poniższego filmu. Pamiętajcie, że Company of Heroes 3 nie ma jeszcze daty premiery, ale deweloperzy celują w końcówkę 2022 roku. Gra będzie dostępna oczywiście wyłącznie na komputerach osobistych.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler