Ghostwire: Tokyo z sześcioma trybami wyświetlania obrazu!
Deweloperzy Ghostwire: Tokyo postanowili dać graczom opcję wyboru ustawień wyświetlania obrazu.
Ghostwire: Tokyo, jak większość obecnie dostępnych gier, oferować będzie kilka trybów renderowania, jeśli chodzi o oprawę wizualną. Deweloperzy przygotowali modele generowania grafiki nastawione na jakość oraz wydajność - aby gracze mogli wybrać ustawienie odpowiednie dla siebie.
Deweloperzy Ghostwire: Tokyo udostępnili prasie wczesną wersję swojej gry. Także i my takową otrzymaliśmy. Mimo że nie możemy jeszcze napisać o wszystkim, możemy wspomnieć o tym, że podczas zabawy dysponujemy w sumie sześcioma trybami wyświetlania obrazu.
W zależności od preferencji, możemy wybrać: jakość, wydajność, jakość z wysoką ilością klatek, wydajność z wysoką ilością klatek, a także tryb jakości i wydajności z włączoną synchronizacją pionową. W zależności od tego, na co się zdecydujemy, efekty są odmienne.
W trybie jakości gra działa w rozdzielczości 4K oraz z płynnością 30 klatek na sekundę. Aktywne są wówczas odbicia generowane przez ray-tracing oraz wiele innych efektów specjalnych. Tryb wydajności to oczywiście niższa rozdzielczość i brak ray-tracingu, ale, z drugiej strony, aż 60 klatek na sekundę. Tryby jakości z wysoką liczbą klatek na sekundę to natomiast wszystkie bajery, a także pomiędzy 40, a 50 FPS.
Ghostwire: Tokyo zaplanowano na 25 marca, a grać będziemy wówczas wyłącznie na PC oraz PlayStation 5. Osoby, które zdecydowały się na zakup edycji Deluxe otrzymają dostęp wcześniej, bo od 22 marca.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler