Sifu przekroczyło kolejny próg sprzedażowy
Wygląda na to, że sprzedaż Sifu nadal utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Deweloperzy są oczywiście z tego bardzo zadowoleni.
Przed mniej więcej dwoma tygodniami na naszych łamach pojawiła się recenzja Sifu. Wynika z niej, że najnowsze dzieło Soclap to bardzo udany przedstawiciel gatunku soulslike i prawdopodobnie z tego względu na jego zakup zdecydowało się naprawdę spore grono graczy.
Deweloperzy informowali wcześniej, że w ciągu zaledwie 3 dni Sifu znalazło ponad 500 tysięcy nabywców, a obecnie twórcy informują o ponad milionie graczy! Zdołali oni spędzić w wirtualnym świecie gry ponad 10 milionów godzin, a 150 tysięcy osób pokonało finalnego bossa, co - biorąc pod uwagę wysoki poziom trudności - jest niemałym osiągnięciem.
"Jesteśmy podekscytowani odbiorem Sifu przez graczy oraz prasę", powiedział Pierre Tarno. "Postanowiliśmy stworzyć autentyczną grę kung-fu, stanowiącą swoisty hołd naszym ulubionym filmom kung-fu. Jesteśmy wdzięczni naszym fanom z całego świata, a w szczególności za odbiór gry w Chinach. Nasza wewnętrzna metryka oparta była na tym, jak gra odebrana zostanie przez fanów w Chinach i jesteśmy niebywale zadowoleni z tego, że fani z Chin są najliczniejszą grupą poza Północną Ameryką, a chińskie recenzje znaczą dla nas bardzo dużo", powiedział producent wykonawczy, Pierre Tarno.
Sifu dostępne jest obecnie na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation. Jeśli rozważacie jego zakup, koniecznie spójrzcie na naszą recenzję oraz wymagania sprzętowe wersji przeznaczonej dla blaszaków.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler