Dying Light 2 na PS5 wygląda świetnie - Sony porównuje tryby obrazu

Materiał wideo obrazuje różnice pomiędzy różnymi trybami graficznymi na PlayStation 5. Twórcy przygotowali aż trzy ustawienia.

@ 21.01.2022, 10:28
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
ps5

Dying Light 2 na PS5 wygląda świetnie - Sony porównuje tryby obrazu

Dying Light 2 nadchodzi wielkimi krokami, a od zaplanowanej na 4 lutego premiery dzieli nas już naprawdę niewiele czasu. Gra zadebiutuje m.in. na PlayStation 5, więc na oficjalnym kanale PlayStation na YouTube pojawił się nowy materiał, porównujący dostępne tryby graficzne.

Studio Techland dla PS5 przygotowało trzy różne tryby obrazu. Pierwszym jest tryb wydajności, gdzie zagramy w 60 klatkach na sekundę przy dynamicznie zmieniającej się rozdzielczości. Kolejny tryb pozwoli na granie w rozdzielczości 4K przy 30 fps, zapewniając najbardziej ostre tekstury. Ostatni z wariantów pozwala na grę z włączonym ray-tracingiem.

Oczywiście chciałoby się, żeby gra oferowała pełne 4K, razem z ray-tracingiem i 60 fps, bez podziału na tryby. Zdaje się jednak, że takich rarytasów na obecnej generacji się jeszcze nie doczekamy, ale dobrze, że twórcy dają nam jakiś wybór. 


Sprawdź także:
Dying Light 2: Stay Human

Dying Light 2: Stay Human

Premiera: 04 lutego 2022
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S, SWITCH

Dying Light 2: Stay Human to druga odsłona flagowej serii polskiej firmy Techland. Podobnie jak poprzedniczka z 2015 roku, kontynuacja w głównej roli osadza wątek przetrw...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLucas-AT   @   17:45, 21.01.2022
Chciałbym tryb 60 klatek + RT. Tak grałem w Spider-Man Miles Morales, Doom Eternal i nowego Ratcheta. RT jednak robi robotę.
0 kudosDirian   @   00:00, 22.01.2022
Cytat: Lucas-AT
Chciałbym tryb 60 klatek + RT. Tak grałem w Spider-Man Miles Morales, Doom Eternal i nowego Ratcheta. RT jednak robi robotę.


To fakt, Spider-Man wygląda świetnie z RT + 60 klatek. Z drugiej jednak strony świat w grze jest dość pusty i sterylny. Ogólnie gra wygląda świetnie, ale sprawia wrażenie bardziej demówki i pokazu możliwości konsoli, niż pełnej gry.
0 kudosLucas-AT   @   00:05, 22.01.2022
Nie odczułem za bardzo tej sterylności. Na ulicach zadziwiająco dość dużo się dzieje mając na uwadze, że większość czasu gry spędzamy wyżej. Owszem, The Division na modach to to nie jest - dużo budynków przypomina klocki, ale gra wywodzie się jednak z PS4 i gdy wychodziła podstawka w 2018 roku, robiła wrażenie.