Elden Ring to gra prawie idealna, twierdzi Hidetaka Miyazaki
Nie chodzi o to, że mamy do czynienia z tytułem dopieszczonym do perfekcji, ale takim, który trafia w gusta słynnego Hidetaki Miyazakiego.
Elden Ring to najnowszy projekt studia From Software. Na jego czele stoi znany Hidetaka Miyazaki, dzięki któremu otrzymaliśmy wyśmienity cykl Dark Souls. Miyazaki uważa, że Elden Ring to tytuł najbliższy ideału wśród wszystkich gier, jakie są dostępne obecnie na rynku - chodzi oczywiście o jego osobiste preferencje.
Miyazaki rozmawiał niedawno z redakcją magazynu EDGE. Podczas konwersacji słynny projektant powiedział, że nie zamierza grać w Elden Ring, ponieważ sam je opracował. Jednocześnie twórca przyznał, że jeśli miałby grać, byłaby to gra prawie idealnie trafiająca w jego gusta.
"Prawdopodobnie nie będę grał w Elden Ring, ponieważ to gra, którą sam zrobiłem. Takie mam zasady. Nie znalazłbym w niej niczego zaskakującego, w stosunku do tego, jak wiele niespodzianek czeka na nowych graczy. Jak wspomniałem wcześniej, nie czułbym, że gram. Ale jeśli bym grał, byłaby to prawie idealna gra dla mnie".
"Nie podchodzę do tego, jak do gry w otwartym świecie, którą chciałbym zrobić. Otwarty świat dopełnia te idealne doświadczenie, które chce osiągnąć. Aby dać kilka prostych przykładów, jeśli miałbym eksplorować ten świat, chciałbym mapę - porządną mapę. Albo, wiecie, jeśli zobaczyłbym coś, chciałbym móc podejść i to zbadać. Chciałbym walczyć ze smokiem na epickiej arenie. Tego typu rzeczy. To proste rzeczy, ale Elden Ring pozwala na nie, stworzyliśmy coś, co jest bliskie mojej idealnej grze".
Premierę Elden Ring zaplanowano na 25 lutego, a grać będziemy wówczas na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation i Xbox. Więcej informacji na temat przedsięwzięcia znajdziecie oczywiście w naszej encyklopedii.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler