W Battlefield 2042 była kiedyś ekstremalna pogoda i zaawansowana destrukcja
Wiele elementów Battlefield 2042 zostało niestety wyciętych w kolejnych etapach produkcji.
Battlefield 2042, które trafiło w ręce graczy, nie do końca spełniło ich oczekiwania - naszych zresztą nie spełniło również. Z napływających co jakiś czas doniesień wynika jednak, że początkowo najnowsze przedsięwzięcie DICE mogło być całkiem inne. Zawierało m.in. znacznie bardziej interaktywny świat.
Proces powstawania Battlefield 2042 pełen był zmian, modyfikacji oraz wyciętych pomysłów. Kilka z takich usuniętych elementów postanowił wymienić znany insider i dziennikarz, Tom Henderson. Napisał on ostatnio na Twitterze, że prezentacja gry z połowy 2020 roku zawierała między innymi ekstremalną pogodę, trzęsienia ziemi, tsunami, erupcje wulkanów oraz ogniste tornada.
Finalnie wiele pomysłów wycięto, zarówno przez brak czasu, jak i ograniczenia silnika. Twórcy postanowili się skupić na jednym elemencie: tornadach, które obecnie znaleźć można w grze. Bardziej destrukcyjne środowisko oraz ekstremalną pogodę usunięto, co na pewno stanowić będzie ogromny zawód dla wielu graczy.
DICE skupia się obecnie na łataniu gry. Twórcy usuwają błędy i niedociągnięcia, a dopiero po tym, jak wszystko zacznie działać należycie, przygotują nową zawartość. W tym momencie nie wiemy niestety jakie konkretnie plany ma Electronic Arts, ale jak tylko się to zmieni, nie omieszkamy Was powiadomić.
Battlefield 2042 dostępne jest obecnie na PC oraz konsolach. Jeśli rozważacie zakup wydania przeznaczonego dla blaszaków, koniecznie spójrzcie na jego wymagania sprzętowe.
Also, post-launch plans for the title are completely fucked. So everything I said about all the post-launch plans before the game was released... Just ignore it.
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) December 19, 2021
These past couple of months have been exhausting... And I'm not even a dev! pic.twitter.com/oPw8u0Hc6N
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler