Przyszłość Battlefielda - Electronic Arts chce stworzyć całe uniwersum

Battlefield 2042 nie radzi sobie najlepiej, ale to nie zatrzymuje amerykańskiej korporacji - Electronic Arts chce, aby marka trafiła do jak najszerszego grona graczy i ma już plan na jej dalszy rozwój.

@ 03.12.2021, 11:16
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Przyszłość Battlefielda - Electronic Arts chce stworzyć całe uniwersum

W ramach ujawnionych nowości Electronic Arts zasygnalizowało zamiar stworzenia „połączonego uniwersum Battlefield”. Niedawno wprowadzony na rynek Battlefield 2042 to tylko początek, bowiem wydawca planuje w dużym stopniu rozbudować franczyzę. Activision uzupełniło swoje coroczne wydania Call of Duty o CoD Mobile i Warzone, ale wydaje się, że EA chce jeszcze bardziej zwiększyć znaczenie Battlefield na rynku, a to może oznaczać nowe gry.

W rozmowie z redakcją GameSpot, Vince Zampella – współzałożyciel Respawn, który teraz nadzoruje także serię Battlefield – wyjaśnił, że nie chodzi tutaj o zastąpienie 2042, ale o stworzenie połączonego uniwersum Battlefield.

"Będziemy nadal ewoluować i rozwijać Battlefield 2042, a także będziemy odkrywać nowe rodzaje doświadczeń i modele biznesowe, które możemy dodać do tego fundamentu, aby zapewnić niesamowity wachlarz wrażeń dla naszych graczy. W tym wszechświecie świat jest połączony ze wspólnymi postaciami i narracją. Ten wszechświat jest również budowany z naszą społecznością, ponieważ wykorzystujemy moc marki i treści generowanych przez użytkowników, które dają kreatywność naszym graczom".

W tym momencie wiemy już, że Battlefield Mobile jest w drodze od Industrial Toys, studia współzałożonego przez byłego prezesa Bungie, Alexa Seropiana, a EA niedawno zasugerowało, że nowa darmowa gra Battlefield może pojawić się w przyszłości, chociaż Zampella nie potwierdził nic na ten temat.

Poza tym istnieje co najmniej jedna inna możliwa gra opracowywana przez Ripple Effect (wcześniej DICE LA). Nowe studio z siedzibą w Seattle, założone przez Marcusa Lehto (najbardziej znanego ze swojej znaczącej roli w serii Halo), które pracuje nad budowaniem świata i narracją w ramach serii Battlefield. Robi się ciekawie, a marka tak ogromna i zaawansowana, jak Battlefield zasługuje na więcej projektów.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?