Call of Duty: Vanguard zostało usunięte z listy promowanych tytułów PlayStation Store
Wygląda na to, że PlayStation także chce się odciąć od kontrowersji, jakie w tym momencie krążą dookoła Activision. Sytuacja robi się coraz bardziej napięta.
Call of Duty: Vanguard zadebiutowało przez kilkoma tygodniami. Projekt - wedle ostatnich doniesień - nie radzi sobie najlepiej, a w najbliższym czasie jego sytuacja się raczej nie poprawi. Dowiedzieliśmy się właśnie, że Sony prawdopodobnie zdecydowało się usunąć baner reklamujący grę w sieci PlayStation.
Najnowsza odsłona cyklu Call of Duty jeszcze niedawno widoczna była w liście polecanych produktów, zarówno na stronie sklepu PlayStation, jak i w interfejsach konsol Japończyków. Teraz kafelka jednak nie widać, co oznacza, że prawdopodobnie został on zdjęty. Call of Duty: Vanguard można oczywiście nadal na PlayStation Store kupić, tyle że trzeba skorzystać z wyszukiwarki.
Sytuacja jest o tyle ciekawa, że Sony miało umowę z Activision, w ramach której wszystkie części Call of Duty otrzymywały ekskluzywną zawartość przeznaczoną wyłącznie dla właścicieli konsol PlayStation. Nie wiadomo czy umowa ta jest w tym momencie w jakiś sposób zagrożona, czy mówimy tylko o tymczasowych zmianach w relacjach pomiędzy Sony oraz Activision.
Co ciekawe, nie tylko Sony zmienia swoje podejście do Activision. Przed momentem pisaliśmy o tym, że szef Xboksa, Phil Spencer, także mocno krytycznie wypowiada się na temat korporacji.
Jeśli zamierzacie nabyć Call of Duty: Vanguard, pamiętajcie o tym, by spojrzeć na naszą recenzję. W przypadku zainteresowania wydaniem dedykowanym komputerom osobistym, zerknijcie też na jego wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler