Twórcy Sherlock Holmes: Chapter One prezentują sztuczki kinematograficzne, jakie zastosowali w grze

Sherlock Holmes: Chapter One to tzw. interaktywny film. Aby rozgrywka była odpowiednio interesująca, deweloperzy bawią się obrazem i ujęciami.

@ 08.11.2021, 13:17
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Twórcy Sherlock Holmes: Chapter One prezentują sztuczki kinematograficzne, jakie zastosowali w grze

Sherlock Holmes: Chapter One ma być mocno filmowym doświadczeniem, co oznacza, że twórcy projektu musieli zastosować rozmaite techniki kinematograficzne, aby stworzyć odpowiednio kinowy klimat. Deweloperzy postanowili co nieco o tych technikach poopowiadać.

Premiera Sherlock Holmes: Chapter One zaplanowana została na przyszły tydzień, a nowy film promujący przedsięwzięcie pokazuje techniki i sztuczki, które wykorzystało studio Frogwares, aby odpowiednio zaprezentować nam przygotowaną opowieść. Są więc ramki w ramkach, zaawansowane oświetlenie, zmieniające się umiejscowienie kamery itd.

Jak zobaczycie poniżej, w niektórych scenkach młody Sherlock musi przesłuchać postaci niezależne. Gdy do tego dochodzi, twórcy stosują tzw. przestrzeń negatywną, aby ukazać dominację detektywa nad rozmówcą. Ogólnie autorzy spożytkowali wiele interesujących sposobów przekazywania nam informacji.

Datę premiery Sherlock Holmes: Chapter One zaplanowano na 16 listopada, a grać będziemy na PC, PS5 oraz Xboksach Series X|S. Nieco później w sklepach zadebiutuje też wydanie dla PlayStation 4 oraz Xboksów One.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?