Elden Ring zaoferuje dwa tryby renderowania na PlayStation 5 oraz Xboksach Series X|S
Jeśli zamierzacie grać w Elden Ring na PlayStation 5 albo nowych Xboksach, będziecie mogli to robić w rozdzielczości 4K albo z płynnością 60 klatek na sekundę.
Przed kilkoma dniami na naszych łamach opublikowaliśmy pierwszy solidny gameplay z Elden Ring. Wideo pokazuje całkiem efektownie wyglądający projekt, a jeśli na niego czekacie, zainteresują Was pewnie nowe informacje na temat tego, co możecie się spodziewać w przypadku wersji przeznaczonej dla konsol obecnej generacji.
Mimo że nie mamy do czynienia z informacją potwierdzoną, na stronie zawierającej szczegóły dotyczące kolekcjonerskiego wydania Elden Ring widnieje wpis na temat tego, że na PlayStation 5 oraz Xboksach Series X|S dostępne będą dwa tryby renderowania. Jeden będzie podnosił jakość oprawy wizualnej (podbijając rozdzielczość do 4K), a w drugim zobaczymy wyższą wydajność (nawet 60 FPS).
Powyższe rewelacje nie zostały oczywiście potwierdzone przez Bandai Namco, a w związku z tym trzeba uzbroić się w cierpliwość. Jak tylko pojawi się oficjalne stanowisko, nie omieszkamy Wam go przekazać. Póki co pamiętajcie, że datę premiery Elden Ring zaplanowano na 25 lutego bieżącego roku, a grać będziemy wówczas na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksach Series X|S.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler