Elden Ring zaoferuje dwa tryby renderowania na PlayStation 5 oraz Xboksach Series X|S

Jeśli zamierzacie grać w Elden Ring na PlayStation 5 albo nowych Xboksach, będziecie mogli to robić w rozdzielczości 4K albo z płynnością 60 klatek na sekundę.

@ 06.11.2021, 10:42
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Elden Ring zaoferuje dwa tryby renderowania na PlayStation 5 oraz Xboksach Series X|S

Przed kilkoma dniami na naszych łamach opublikowaliśmy pierwszy solidny gameplay z Elden Ring. Wideo pokazuje całkiem efektownie wyglądający projekt, a jeśli na niego czekacie, zainteresują Was pewnie nowe informacje na temat tego, co możecie się spodziewać w przypadku wersji przeznaczonej dla konsol obecnej generacji.

Mimo że nie mamy do czynienia z informacją potwierdzoną, na stronie zawierającej szczegóły dotyczące kolekcjonerskiego wydania Elden Ring widnieje wpis na temat tego, że na PlayStation 5 oraz Xboksach Series X|S dostępne będą dwa tryby renderowania. Jeden będzie podnosił jakość oprawy wizualnej (podbijając rozdzielczość do 4K), a w drugim zobaczymy wyższą wydajność (nawet 60 FPS).

Powyższe rewelacje nie zostały oczywiście potwierdzone przez Bandai Namco, a w związku z tym trzeba uzbroić się w cierpliwość. Jak tylko pojawi się oficjalne stanowisko, nie omieszkamy Wam go przekazać. Póki co pamiętajcie, że datę premiery Elden Ring zaplanowano na 25 lutego bieżącego roku, a grać będziemy wówczas na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksach Series X|S.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?