Battlefield 2042 - zobaczcie ray tracing od NVIDIA w akcji

Prezentacja ray tracingu na gameplayu z Battlefield 2042. Gra skorzysta także z innych technik od NVIDIA - mowa tutaj o DLSS czy technologii Reflex.

@ 01.11.2021, 16:16
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Battlefield 2042 - zobaczcie ray tracing od NVIDIA w akcji

Premiera Battlefield 2042 zbliża się coraz większymi krokami, a studio DICE podjęło współpracę z firmą NVIDIA jeśli chodzi o przygotowanie wersji na PC. Dziś zaprezentowano pierwsze efekty kooperacji.

Wymagania sprzętowe:
Jeśli planujecie zagrać w BF 2042, koniecznie zerknijcie na zaktualizowane niedawno, ostateczne wymagania sprzętowe gry.

W Battlefield 2042 będziemy mogli włączyć funkcję ray tracingu, czyli coraz popularniejszego śledzenia promieni. Niezbędna będzie do tego oczywiście karta GeForce RTX serii 2000 lub 3000 (technologia działa także na wybranych starszych GTX-ach, ale z ogromnym spadkiem wydajności), wyposażona w rdzenie RT.

Ponadto strzelanka od DICE skorzysta też z DLSS, czyli technologii pozwalającej grać w wyższych rozdzielczościach z możliwie małym spadkiem ilości klatek, kosztem minimalnie gorszej jakości obrazu. Ostatnią z wykorzystywanych technologii jest NVIDIA Reflex, skupiająca się na zmniejszeniu opóźnień i zwiększeniu responsywności w grach sieciowych. Ostatni z ficzerów dostępny jest jednak jedynie na najnowszych kartach RTX 3000.

Battlefield 2042 zadebiutuje 19 listopada, z wczesnym dostępem od 12 listopada. Gra będzie dostępna nie tylko na PC, ale także na PS4, PS5 oraz Xboksach One i Xboksach Series S|X.


Sprawdź także:
Battlefield 2042

Battlefield 2042

Premiera: 19 listopada 2021
PC, PS4, PS5, XBOX ONE, XBOX X/S

Battlefield 2042 to kolejna odsłona popularnej marki pierwszoosobowych strzelanek, których miejscem akcji są fikcyjne konflikty zbrojne. Tym razem akcja przenosi gracza w...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?