Patch 6.66 dla DOOM Eternal jest już dostępny, a z nim sporo nowości!

DOOM Eternal otrzymało właśnie kolejną sporą aktualizację. Deweloperzy przygotowali też zwiastun, na którym możecie zobaczyć nowe rozwiązania.

@ 27.10.2021, 20:16
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, switch, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Patch 6.66 dla DOOM Eternal jest już dostępny, a z nim sporo nowości!

DOOM Eternal to jedna z najlepszych strzelanek ostatnich lat, a w związku z tym nie powinno nikogo dziwić to, że jej deweloperzy nadal ją aktualizują i przygotowują nową zawartość. W sieci właśnie pojawił się patch 6.66 dla gry, a jeśli chcecie wiedzieć co wprowadza, spójrzcie na poniższy zwiastun.

Aktualizacja 6.66 dla DOOM Eternal to sporo rozmaitych zmian oraz nowości. Prócz tego, że deweloperzy dodali do projektu tryb BattleMode 2.0, przygotowali też tryb Hordy - coś, na co gracze wyczekiwali od dawna i wreszcie mogą sprawdzić na własną rękę.

Jeśli chodzi o BattleMode 2.0, znajdziemy w nim nowego grywalnego demona, Dread Knighta, oparty na streakach matchmaking, a także nową mapę zwaną Stronghold (twierdza). Nowe wyzwania oznaczają oczywiście niedostępne do tej pory przedmioty kosmetyczne, czyli skórki do broni oraz demonów, a także wiele innych "drobnostek". Do tego dochodzą jeszcze dwa poziomy mistrzowskie, The World Spear oraz Mars Core.

Tryb Hordy to nowy model zabawy PvE. Zajmujemy się w nim masakrowaniem demonów, a prócz tego bezustannie odblokowujemy nowe wyposażenie. Każda potyczka podzielona została na pięć rund. W każdej mierzymy się z falami atakujących nas demonów, by ostatecznie zwyciężyć i zgarnąć rozmaite nagrody. Wygrane są oczywiście rankingowe, więc można się chwalić osiągnięciami.

Więcej na temat nowości w patchu 6.66 znajdziecie na poniższym zwiastunie. DOOM Eternal jest obecnie dostępne na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksach Series X|S. Jeśli rozważacie zakup, spójrzcie na naszą recenzję oraz wymagania sprzętowe wersji PC. Grając zerkajcie natomiast do naszego poradnika.


Sprawdź także:
DOOM Eternal

DOOM Eternal

Premiera: 20 marca 2020
PC, PS4, XBOX ONE, SWITCH, XBOX X/S, PS5

DOOM Eternal to pierwszoosobowa strzelanka, kontynuacja DOOM-a z 2016 roku, który stanowił restart serii FPS-ów, swoimi korzeniami sięgającej początków wirtualnej rozrywk...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   08:46, 29.10.2021
Ha! A mi wreszcie udało się kupić w dobrej cenie 2 DLC do Eternala.
0 kudosBarbarella.   @   22:56, 29.10.2021
Poczekamy na GOTY edition .Ale generalnie poprzedni Doom mnie rozczarował więc spiny nie mam. Doom 3 świetny , klimatyczny a teraz to klimaty Painkillera przy czym People Can Fly zrobili to lepiej.
0 kudosIgI123   @   23:50, 29.10.2021
Cytat: Barbarella.
Poczekamy na GOTY edition .Ale generalnie poprzedni Doom mnie rozczarował więc spiny nie mam. Doom 3 świetny , klimatyczny a teraz to klimaty Painkillera przy czym People Can Fly zrobili to lepiej.
Eternal to dla Dooma 2016 jak niebo do ziemi, a do Painkillera jeszcze dalej.
0 kudosBarbarella.   @   09:26, 30.10.2021
O maj gad . Sprawdzałam cenę i patrzę że klucz do gry jest na Bethesda.net. Następna platforma do kolekcji . Ciekawe kiedy dojdę do setki ?
0 kudosshuwar   @   19:28, 30.10.2021
Doom 2016 zdecydowanie był lepszy niż Eternal.
0 kudosBarbarella.   @   22:17, 30.10.2021
Ups. No to remis .Potrzeba jeszcze jednego głosu bo nie wiem czy dodać do listy życzeń.
1 kudosGuilder   @   00:45, 31.10.2021
To seria, więc chyba lepiej zacząć od części, która wyszła pierwsza. Bierz Dooma, jest dodatkowo tańszy od Eternala. Puszcza oko
1 kudosBarbarella.   @   01:01, 31.10.2021
No fakt . Poniżej 30 zeta można kupić. Oj Guilder za ten namiar na gg.deals to mogłabym Cię ozłocić. Tyle lat żyłam w nieświadomości że takie fajne coś istnieje.
0 kudosshuwar   @   08:43, 31.10.2021
No ja też dopiero się dowiedziałem o gg.deals i DLC 2 do Eternal wreszcie utrafiłem w akceptowalnej cenie.
0 kudosIgI123   @   17:30, 31.10.2021
Cytat: shuwar
Doom 2016 zdecydowanie był lepszy niż Eternal.
Wiesz, to dwie różne gry. 2016 to gra raczej powolna, nastawiona raczej na parcie do przodu i radosne prucie do wszystkiego.
Eternal jest nastawiony bardziej na zarządzanie ograniczonymi zasobami i podejmowanie szybkich decyzji, a także więcej tam taktyki niż się na pierwszy rzut oka wydaje. Wolę to drugie, ale nie powiedziałbym że to gra lepsza per se. Zależy kto czego szuka.
0 kudosLucas-AT   @   18:56, 31.10.2021
Cytat: IgI123
Cytat: shuwar
Doom 2016 zdecydowanie był lepszy niż Eternal.
Wiesz, to dwie różne gry. 2016 to gra raczej powolna, nastawiona raczej na parcie do przodu i radosne prucie do wszystkiego.
Eternal jest nastawiony bardziej na zarządzanie ograniczonymi zasobami i podejmowanie szybkich decyzji, a także więcej tam taktyki niż się na pierwszy rzut oka wydaje. Wolę to drugie, ale nie powiedziałbym że to gra lepsza per se. Zależy kto czego szuka.

Obawiałem się tych elementów platformowych, ale po zagraniu okazało się, że dobrze one są wkomponowane do gry - wprowadzają miłe urozmaicenie i w oko wpadają efektowne animacje przyczepiania się do ścian. Gra ma też bardziej różnorodne lokacje. Właśnie jestem w trakcie gry i dla mnie Doom Eternal ociera się o ideał. Miód z ekranu wylewa się hektolitrami.
0 kudosIgI123   @   00:29, 01.11.2021
Elementów platformowych nie ma tak wiele, a sporo ludzi na nie narzekało. Co mnie dziwi, zwłaszcza że wpadnięcie w przepaść przenosi nas na ostatnią platformę. 2016 był pod tym względem gorszy, bo powinięta noga i upadek równał się natychmiastowej śmierci.
0 kudosshuwar   @   07:13, 01.11.2021
Ale mi ta permanentna śmierć z 2016 bardziej odpowiadała, jak powielanie upadek-teleport po 10 razy, które ni jak się miały to walki. Często chodziło o to, by tylko przejść, przefrunąć po drążkach na 2 koniec planszy w momencie, w którym i tak nas nikt nie atakuje. No to po co to? Jakbym chciał grę platformowo-zręcznościową, to bym szukał czegoś innego.
0 kudosIgI123   @   09:24, 01.11.2021
Cytat: shuwar
Ale mi ta permanentna śmierć z 2016 bardziej odpowiadała, jak powielanie upadek-teleport po 10 razy, które ni jak się miały to walki. Często chodziło o to, by tylko przejść, przefrunąć po drążkach na 2 koniec planszy w momencie, w którym i tak nas nikt nie atakuje. No to po co to? Jakbym chciał grę platformowo-zręcznościową, to bym szukał czegoś innego.
Ano po to, że drążki i inne takie elementy znajdowały się też na arenach z przeciwnikami. Dzięki takim bezstresowym elementom platformowym gracz uczył się poruszać, co procentowało tym że nie był jak żelbetonowy kloc podczas starć, tylko gibał się jak piełdolony rezus, co jest kluczem do sukcesu w tej grze. Smart game design.
Dodaj Odpowiedź