Halo Infinite - pojawił się długo oczekiwany gameplay z kampanii

Do sieci trafił gameplay z Halo Infinite, na którym możemy wreszcie obejrzeć kilka minut z fabularnej przygody Master Chiefa. Produkcja studia 343 Industries trafi na rynek 8 grudnia - na PC, Xbox One i Xbox Series X|S.

@ 25.10.2021, 16:29
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, xbox one, xbox x/s

Halo Infinite - pojawił się długo oczekiwany gameplay z kampanii

Mija blisko rok do niesławnej prezentacji rozgrywki z kampanii Halo Infinite, po której studio 343 Industries i firma Microsoft postanowili przesunąć wydanie gry o 12 miesięcy. Dziś dostaliśmy bardzo podobny materiał, jednak o wiele lepszej jakości!

Do tej pory Halo Infinite prezentowane było raczej w formie zwiastunów, gameplayów i przedpremierowych testów pochodzących z trybu multiplayer, który - dla przypomnienia - będzie utrzymany w formule free to play. A co za tym idzie - darmowy. Gracze musieli sporo czekać, by deweloperzy byli gotowi zaprezentować coś z kampanii. Na szczęście dzisiaj ta sytuacja uległa zmianie i wreszcie dostaliśmy spory materiał z rozgrywki pochodzący z fabularnej przygody Master Chiefa!

Halo Infinite trafi na rynek 8 grudnia - gra ukaże się na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i Xbox Series X|S.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosguy_fawkes   @   19:50, 25.10.2021
Jak tylko usłyszałem pierwsze takty głównego motywu wiedziałem, że Infinity jednak dowiezie. Widać, że autorzy chcą jeszcze bardziej zdynamizować rozgrywkę poprzez linkę z hakiem, choć fajnie, że Master Chief nie rusza się dzięki niej jak kukiełka, tylko powoli osiąga przyspieszenie, jak przystało na wielkiego gościa w naprawdę ciężkim pancerzu. Nie mogę się także doczekać, co scenarzyści wymyślą dalej z historią tego uniwersum, które jest naprawdę interesująco wykoncypowane.
0 kudosbalic87   @   10:35, 26.10.2021
Hmmm dluugo czekalem na nowy gameplay z poprawionej wersji halo infinite i ogolnie mowiac mam dosyc mieszane uczucia... Mianowicie nie wiem czy formula open world naprawde pasuje do samego stylu rozgrywki i tego co gracze w nim najbardziej pokochali. Oczywiscie rozwiazanie to jest doskonale wkomponowane w fabule i glowny watek ktore idealnie wrecz wymuszaja takie rozwiazanie, jednak nie jestem pewien czy przekona to na nowo starych fanow serii do kilkukrotnego ukonczenia gry z usmiechem na twarzy jak to mialo miejsce do tej pory...

Co do samej oprawy (gdyz tego stricte dotyczy odswiezony pokazz rozgrywki) to mam dziwne wrazenie iz pomimo widocznej poprawy darmowy tryb multiplayer prezentuje sie lepiej (a powinno byc chyba na odwrot) tak wiec tutaj rowniez mozna by podyskutowac na ten temat...
0 kudosLucas-AT   @   11:03, 26.10.2021
Cytat: balic87

Co do samej oprawy (gdyz tego stricte dotyczy odswiezony pokazz rozgrywki) to mam dziwne wrazenie iz pomimo widocznej poprawy darmowy tryb multiplayer prezentuje sie lepiej (a powinno byc chyba na odwrot) tak wiec tutaj rowniez mozna by podyskutowac na ten temat...

4k + 60fps + otwarte lokacje oraz Xbox One kulą u nogi. Biorąc te zmienne pod uwagę jest naprawdę nieźle moim zdaniem.
0 kudosbalic87   @   12:46, 26.10.2021
Cytat: Lucas-AT
Cytat: balic87

Co do samej oprawy (gdyz tego stricte dotyczy odswiezony pokazz rozgrywki) to mam dziwne wrazenie iz pomimo widocznej poprawy darmowy tryb multiplayer prezentuje sie lepiej (a powinno byc chyba na odwrot) tak wiec tutaj rowniez mozna by podyskutowac na ten temat...

4k + 60fps + otwarte lokacje oraz Xbox One kulą u nogi. Biorąc te zmienne pod uwagę jest naprawdę nieźle moim zdaniem.
No nie powiedzialbym ze podane argumenty musza byc tutaj kula u nogi - obejrzyj sobie gameplay z forza horizon 5 ktora wyglada o niebo lepiej a z tego co piszesz powinna miec podobne problemy ze wzgledu na wszystkie wymienione elementy...

Po pierwsze tytuly na xsx to porty z mocnego xone x a nie z o wiele slabszej bazowej wersji !

Po drugie open worldy juz w poprzedniej generacji potrafily wygladac niesamowicie i jest mnostwo tytulow ktore moga to potwierdzac !

Po trzecie tryb multi rowniez smiga w 4k/60fps a nawet w 120fps w trybie wydajnosci wiec nie wiem czemu kampania prezentuje sie gorzej. Moze jezeli cokolwiek powoduje taki stan rzeczy to milo by bylo gdyby tworcy wprowadzili dodatkowe tryby graficzne dla entuzjastow wizualnych aspektow - to by napewno pomoglo w jakims stopniu podniesc poziom detali przynajmniej dla grajacych w 1080p (na projektorze, monitorze lub starszym TV)
0 kudosLucas-AT   @   16:44, 26.10.2021
Cytat: balic87

Po pierwsze tytuly na xsx to porty z mocnego xone x a nie z o wiele slabszej bazowej wersji !

Nie wiem skąd czerpiesz takie informacje. To ta sama gra na każdej z platform. Na Xboksie One i Xboksie One X to ta sama gra.

Cytat:
nogi - obejrzyj sobie gameplay z forza horizon 5 ktora wyglada o niebo lepiej a z tego co piszesz powinna miec podobne problemy ze wzgledu na wszystkie wymienione elementy...

Forza Horizon 5 działa w 4k i 30 klatkach na Xboksie Series X, a w trybie wydajności pod nóż idzie rozdzielczość i parę elementów graficznych - choćby draw distance, gdzie trawa doczytuje się na 2 metry przed nosem. Oglądałem gameplaye i widać wiele kompromisów wynikających z faktu, że to cross gen - np. mizerny ruch uliczny. Mamy 2021 rok a kierowca ma zakres animacji ruchu kierownicą o 90 stopni w każdą stronę, nic się nie zmieniło w tej kwestii od Forzy Motorsport 3. To samo z felgami, które zmieniają się na model 2D po przekroczeniu 30km/h - też pamiętam to z czasów 360tki. Na X1 gra działa w 30 klatkach, a Halo w 60. Jak widzisz zbyt dużo zmiennych by porównać te dwa tytuly bezpośrednio szczególnie, że to zupełnie inne gatunki.

Cytat:
Po drugie open worldy juz w poprzedniej generacji potrafily wygladac niesamowicie i jest mnostwo tytulow ktore moga to potwierdzac !

Wymień te open worldy, które na poprzedniej generacji konsol działają w 60fps (Halo to nie open world poza tym).

Cytat:
Po trzecie tryb multi rowniez smiga w 4k/60fps a nawet w 120fps w trybie wydajnosci wiec nie wiem czemu kampania prezentuje sie gorzej. Moze jezeli cokolwiek powoduje taki stan rzeczy to milo by bylo gdyby tworcy wprowadzili dodatkowe tryby graficzne dla entuzjastow wizualnych aspektow - to by napewno pomoglo w jakims stopniu podniesc poziom detali przynajmniej dla grajacych w 1080p (na projektorze, monitorze lub starszym TV)

W trybie 120fps rozdzielczość mocno spada. Wstrzymałbym się z oceną grafiki do czasu aż gra wyjdzie i będzie możną porządnie poznać. Oczywiście nie twierdzę, że nowe Halo ma ultra realistyczną grafikę, ale to co zobaczyłem mi się podoba. Widać, że twórcy mają wizję i się jej trzymają.
0 kudosbalic87   @   15:10, 27.10.2021
@Lucas-AT

Info zaczerpnąłem z: https://youtu.be/fQbcJilVIWY

Nowe halo to dla mnie zdecydowanie bardziej open world niż korytarzowka

Tryb quality trybu multi to jednak 4k/60fps

Ale spoko nie chciałem ciebie urazić poprostu widocznie czerpiemy dane z innych źródeł a co za tym idzie mogę się mylić w swojej wypowiedzi... pozdrowienia!


Dodaj Odpowiedź