Deathloop otrzymało pierwszą dużą aktualizację
Studio Arkane zaktualizowało Deathloop - patch trafił na PC oraz PlayStation 5. Wyeliminowano błędy i wprowadzono garść poprawek.
Studio Arkane nie porzuciło Deathloop od razu po wydaniu, czego efektem jest pierwsza duża łatka. Tytuł został właśnie zaktualizowany i możecie już pobrać wspomniany patch z serwerów.
Aktualizacja waży 5GB w przypadku PlayStation 5 oraz 11 GB jeśli gracie na PC. Jedną z ważniejszych poprawek jest jest doszlifowanie płynności rozgrywki, poprzez wyeliminowanie uporczywych błędów wpływających momentami na kiepską stabilność obrazu.
Wersja na PC została z kolei rozbudowana o wsparcie dla technologii DLSS, więc posiadacze kart GeForce RTX mogą liczyć na spory wzrost wydajności - co przyda się szczególnie, jeśli grają oni w wyższych rozdzielczościach. Rozszerzono także wsparcie dla kontrolera DualSense (pad od PlayStation 5) na PC, w efekcie czego obsługuje on zaawansowane wibracje oraz z wbudowanego w niego głośniczka wydobywają się powiązane z grą dźwięki.
Deathloop swoją premierę miało 14 września, na PC i PS5. Naszą recenzję przeczytacie tutaj.
Poniżej pełna lista zmian na obu platformach.
PlayStation 5:
- Dodaliśmy ekran kalibracji HDR w opcjach interfejsu.
- Poprawiliśmy wydajność i stabilność gry podczas rozgrywki z włączonym śledzeniem promieni.
- Ulepszyliśmy wyszukiwanie ścieżek postaci niezależnych oraz ich reakcje na gracza.
- Dodaliśmy wskaźnik słabej jakości połączenia sieciowego widoczny w prawym górnym rogu ekranu (przypomina prędkościomierz z wykrzyknikiem).
- Ulepszyliśmy zawartość aktywności PS5 i systemów pomocy gry.
- Ulepszyliśmy wibracje kontrolera DualSense.
- Ulepszyliśmy jakość miksowania dźwięków.
- Naprawiliśmy reakcje laserowych min, wieżyczek i fajerwerków zarówno na postać Colta, jak i Julianny.
- Usunęliśmy problemy z odblokowaniem trofeów „Ups...” i „Nagi zgon”.
- Usunęliśmy błąd, przez który postępy Colta mogły zostać zresetowane, nawet jeśli gracz odpowiedział „Nie” w oknie potwierdzenia.
- Usunęliśmy błąd powodujący nagłą utratę stabilności gry, gdy gracz wcielający się w Juliannę odblokował wyczyn za pomocą amoku.
- Naprawiliśmy reakcje Aleksisa Dorseya, dzięki czemu wypatrzenie go wśród jego gości stanie się łatwiejsze.
- Usunęliśmy błąd powodujący problemy ze skrytobójstwami podczas gry Julianną.
- Akcje Julianny nie będą już odblokowywały trofeów Colta.
- Gracze wcielający się w Juliannę nie będą już słyszeli radiowych rozmów przeznaczonych wyłącznie dla Colta.
- Usunęliśmy problem z wychylaniem się (wciśnięcie odpowiednich przycisków nie będzie już czasem ignorowane).
PC:
- Usunęliśmy błędy, przez który podczas ruchu kamery następowały spadki liczby generowanych klatek obrazu.
- Dodaliśmy wsparcie dla technologii Nvidia DLSS.
- Dodaliśmy wsparcie dla dźwięku w kontrolerze Sony DualSense.
- Dodaliśmy wskaźnik słabej jakości połączenia sieciowego widoczny w prawym górnym rogu ekranu (przypomina prędkościomierz z wykrzyknikiem).
- Poprawiliśmy wydajność i stabilność gry – zwłaszcza podczas rozgrywki z włączonym śledzeniem promieni.
- Ulepszyliśmy wyszukiwanie ścieżek postaci niezależnych oraz ich reakcje na gracza.
- Ulepszyliśmy jakość miksowania dźwięków.
- Naprawiliśmy reakcje laserowych min, wieżyczek i fajerwerków zarówno na postać Colta, jak i Julianny.
- Usunęliśmy problem z kółkiem myszy. Od teraz przełączanie się między uzbrojeniem za pomocą kółka myszy będzie działało prawidłowo i przestanie powodować upuszczanie broni.
- Usunęliśmy problemy z odblokowaniem osiągnięć „Ups...” i „Nagi zgon”.
- Usunęliśmy błąd, przez który postępy Colta mogły zostać zresetowane, nawet jeśli gracz odpowiedział „Nie” w oknie potwierdzenia.
- Usunęliśmy błąd powodujący nagłą utratę stabilności gry, gdy gracz wcielający się w Juliannę odblokował wyczyn za pomocą amoku.
- Naprawiliśmy reakcje Aleksisa Dorseya, dzięki czemu wypatrzenie go wśród jego gości stanie się łatwiejsze.
- Usunęliśmy błąd powodujący problemy ze skrytobójstwami podczas gry Julianną.
- Akcje Julianny nie będą już odblokowywały osiągnięć Colta.
- Gracze wcielający się w Juliannę nie będą już słyszeli radiowych rozmów przeznaczonych wyłącznie dla Colta.
- Usunęliśmy problem z wychylaniem się (wciśnięcie od
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler