Deathloop otrzymało pierwszą dużą aktualizację

Studio Arkane zaktualizowało Deathloop - patch trafił na PC oraz PlayStation 5. Wyeliminowano błędy i wprowadzono garść poprawek.

@ 15.10.2021, 16:13
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps5

Deathloop otrzymało pierwszą dużą aktualizację

Studio Arkane nie porzuciło Deathloop od razu po wydaniu, czego efektem jest pierwsza duża łatka. Tytuł został właśnie zaktualizowany i możecie już pobrać wspomniany patch z serwerów.

Aktualizacja waży 5GB w przypadku PlayStation 5 oraz 11 GB jeśli gracie na PC. Jedną z ważniejszych poprawek jest jest doszlifowanie płynności rozgrywki, poprzez wyeliminowanie uporczywych błędów wpływających momentami na kiepską stabilność obrazu.

Wersja na PC została z kolei rozbudowana o wsparcie dla technologii DLSS, więc posiadacze kart GeForce RTX mogą liczyć na spory wzrost wydajności - co przyda się szczególnie, jeśli grają oni w wyższych rozdzielczościach. Rozszerzono także wsparcie dla kontrolera DualSense (pad od PlayStation 5) na PC, w efekcie czego obsługuje on zaawansowane wibracje oraz z wbudowanego w niego głośniczka wydobywają się powiązane z grą dźwięki.

Deathloop swoją premierę miało 14 września, na PC i PS5. Naszą recenzję przeczytacie tutaj.

Poniżej pełna lista zmian na obu platformach.


PlayStation 5:

  • Dodaliśmy ekran kalibracji HDR w opcjach interfejsu.
  • Poprawiliśmy wydajność i stabilność gry podczas rozgrywki z włączonym śledzeniem promieni.
  • Ulepszyliśmy wyszukiwanie ścieżek postaci niezależnych oraz ich reakcje na gracza.
  • Dodaliśmy wskaźnik słabej jakości połączenia sieciowego widoczny w prawym górnym rogu ekranu (przypomina prędkościomierz z wykrzyknikiem).
  • Ulepszyliśmy zawartość aktywności PS5 i systemów pomocy gry.
  • Ulepszyliśmy wibracje kontrolera DualSense.
  • Ulepszyliśmy jakość miksowania dźwięków.
  • Naprawiliśmy reakcje laserowych min, wieżyczek i fajerwerków zarówno na postać Colta, jak i Julianny.
  • Usunęliśmy problemy z odblokowaniem trofeów „Ups...” i „Nagi zgon”.
  • Usunęliśmy błąd, przez który postępy Colta mogły zostać zresetowane, nawet jeśli gracz odpowiedział „Nie” w oknie potwierdzenia.
  • Usunęliśmy błąd powodujący nagłą utratę stabilności gry, gdy gracz wcielający się w Juliannę odblokował wyczyn za pomocą amoku.
  • Naprawiliśmy reakcje Aleksisa Dorseya, dzięki czemu wypatrzenie go wśród jego gości stanie się łatwiejsze.
  • Usunęliśmy błąd powodujący problemy ze skrytobójstwami podczas gry Julianną.
  • Akcje Julianny nie będą już odblokowywały trofeów Colta.
  • Gracze wcielający się w Juliannę nie będą już słyszeli radiowych rozmów przeznaczonych wyłącznie dla Colta.
  • Usunęliśmy problem z wychylaniem się (wciśnięcie odpowiednich przycisków nie będzie już czasem ignorowane).

PC:

  • Usunęliśmy błędy, przez który podczas ruchu kamery następowały spadki liczby generowanych klatek obrazu.
  • Dodaliśmy wsparcie dla technologii Nvidia DLSS.
  • Dodaliśmy wsparcie dla dźwięku w kontrolerze Sony DualSense.
  • Dodaliśmy wskaźnik słabej jakości połączenia sieciowego widoczny w prawym górnym rogu ekranu (przypomina prędkościomierz z wykrzyknikiem).
  • Poprawiliśmy wydajność i stabilność gry – zwłaszcza podczas rozgrywki z włączonym śledzeniem promieni.
  • Ulepszyliśmy wyszukiwanie ścieżek postaci niezależnych oraz ich reakcje na gracza.
  • Ulepszyliśmy jakość miksowania dźwięków.
  • Naprawiliśmy reakcje laserowych min, wieżyczek i fajerwerków zarówno na postać Colta, jak i Julianny.
  • Usunęliśmy problem z kółkiem myszy. Od teraz przełączanie się między uzbrojeniem za pomocą kółka myszy będzie działało prawidłowo i przestanie powodować upuszczanie broni.
  • Usunęliśmy problemy z odblokowaniem osiągnięć „Ups...” i „Nagi zgon”.
  • Usunęliśmy błąd, przez który postępy Colta mogły zostać zresetowane, nawet jeśli gracz odpowiedział „Nie” w oknie potwierdzenia.
  • Usunęliśmy błąd powodujący nagłą utratę stabilności gry, gdy gracz wcielający się w Juliannę odblokował wyczyn za pomocą amoku.
  • Naprawiliśmy reakcje Aleksisa Dorseya, dzięki czemu wypatrzenie go wśród jego gości stanie się łatwiejsze.
  • Usunęliśmy błąd powodujący problemy ze skrytobójstwami podczas gry Julianną.
  • Akcje Julianny nie będą już odblokowywały osiągnięć Colta.
  • Gracze wcielający się w Juliannę nie będą już słyszeli radiowych rozmów przeznaczonych wyłącznie dla Colta.
  • Usunęliśmy problem z wychylaniem się (wciśnięcie od

Sprawdź także:
Deathloop

Deathloop

Premiera: 14 września 2021
PC, PS5

Deathloop to pierwszoosobowa gra akcji, która przenosi gracza na pogrążoną w anarchii wyspę Blackreef, na której trwają niekończące się zmagania pary niezwykłych zabójców...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?