Kolejnych 10 gier otrzyma wsparcie DLSS od NVIDIA w październiku
NVIDIA rozszerza wsparcie o technologię DLSS dla kolejnych gier. Na liście znajdują się najnowsze hity, ale też starsze produkcje - m.in. ostatnie dwie przygody Lary Croft.
Już w październiku kolejne gry w wydaniu na PC otrzymają wsparcie dla technologii DLSS od firmy NVIDIA. Wśród nich znalazło się m.in. debiutujące dziś Back 4 Blood.
Łącznie DLSS zawita do 10 kolejnych gier. Część z nich została już rozbudowana o obsługę tej technologii, kolejne otrzymają ją w przeciągu nadchodzących dni. Przedstawiciele NVIDIA przygotowali wykresy, na których pomierzyli wzrosty wydajności z włączonym DLSS na poszczególnych kartach z serii NVIDIA GeForce RTX. Więcej szczegółów znajdziecie na oficjalnej stronie "Zielonych".
Deep Learning Super Sampling (w skrócie - DLSS) to technologia dostępna na kartach graficznych NVIDIA GeForce RTX wyposażonych w rdzenie Tensor, która powstała w celu przyśpieszenia działania gier. Odbywa się to kosztem lekkiego spadku jakości oprawy wizualnej, choć zależne jest to od wielu czynników. W jednych grach efekty włączenia DLSS są bardziej, w innych mniej widoczne. Z własnego doświadczenia zauważyłem, że im w wyższej rozdzielczości gramy z włączonym DLSS, tym mniej widoczne są spadki w obrazie, a zarazem bardziej zauważalne i korzystne działanie technologii. Gdy np. w grając w rozdziałce 4K zamiast 35-40 klatek, po włączeniu DLSS mamy nagle 55-65 klatek, to efekt jest godny podziwu.
Lista najnowszych gier, korzystających z DLSS:
- Back 4 Blood - DLSS już dostępne;
- F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch - DLSS już dostępne;
- Alan Wake Remastered - DLSS już dostępne;
- Baldur's Gate 3 - DLSS już dostępne;
- Swords of Legends Online - od14 października;
- Crysis Remastered Trilogy - od 15 października;
- Rise of the Tomb Raider - od 18 października;
- Shadow of the Tomb Raider - od 18 października;
- Sword and Fairy - od 21 października;
- Chivalry 2 - od 26 października.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler