Diablo II: Resurrected bez DLSS na premierę
Nieciekawe wieści docierają do nas ze studia Vicarious Visions, odpowiedzialnego za Diablo II: Resurrected. Okazuje się bowiem, że komputerowa wersja gry nie będzie korzystała z DLSS.
Diablo II: Resurrected jest jednym z tych remasterów/remaków, w które warto będzie prawdopodobnie zagrać. Jak się jednak okazuje, projekt w wersji dla komputerów osobistych nie będzie wykorzystywać możliwości technologii DLSS, poprawiającej wydajność przy jednoczesnym zachowaniu jakości oprawy wizualnej.
Brak DLSS w Diablo II: Resurrected potwierdził Kevin Todisco, pełniący rolę lidera w departamencie graficznym studia Vicarious Visions. Todisco napisał na Twitterze, że technologia NVIDII nie będzie dostępna w dniu premiery, ale być może zadebiutuje w przyszłości. Konkretnego terminu oczywiście nie ujawniono. Co ciekawe, to nie jedyna opcja, której na premierę nie zobaczymy. Twórcy nie zdążyli też przygotować drabinek oraz sezonów.
Premiera Diablo II: Resurrected zaplanowana została na 23 września, czyli na jutro. Grać będziemy wówczas na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksach Series X|S. Jeśli rozważacie zakup wydania przeznaczonego dla komputerów osobistych, koniecznie rzućcie okiem na jego wymagania sprzętowe.
Won’t be available right at launch, unfortunately. No timetable to announce at this time. Stay tuned though!
— Kevin Todisco (@kevintodisco) September 22, 2021
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler