Cyberpunk 2077 - patch 1.31 już dostępny. Mamy listę zmian

CD Projekt RED udostępniło właśnie w sieci patch 1.31 do gry Cyberpunk 2077. Łatka jest już dostępna do pobrania na wszystkich docelowych platformach. Jednocześnie opublikowano pełną listę zmian i nowości.

@ 14.09.2021, 14:59
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Cyberpunk 2077 - patch 1.31 już dostępny. Mamy listę zmian

Choć Cyberpunk 2077 miał sporo problemów tuż po premierze, to CD Projekt RED nie porzuciło gry i co jakiś czas wypuszczane są kolejne aktualizacje. Właśnie opublikowano patch 1.31.

Gra zaczyna wyglądać coraz lepiej, chociaż trzeba mieć na uwadze, że są to głównie łatki naprawiające błędy, a nie rekonstruujące rozgrywkę. Jeśli rozwiązania gameplayowe Was zawiodły, to w tej kwestii kolejne patche nie wnoszą większych usprawnień. Mimo wszystko trzeba jednak po cichu pochwalić CD Projekt RED za dalsze aktualizowanie gry, bo bywają i tacy deweloperzy, którzy skupiliby się już wyłącznie na dalszych projektach.

Patch 1.31 do Cyberpunk 2077 jest już dostępny na PC, konsolach i w Google Stadia. W tym miejscu znajdziecie pełną listę zmian.

Patch waży, zależnie od platformy:

  • PC (Steam): 4,7 GB;
  • PC (GOG.com): 817 MB;
  • PS4: 22,99 GB;
  • Xbox One: 21 GB.

Warto przypomnieć też, że CD Projekt RED wciąż opracowuje ulepszoną wersję gry na konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series S|X. Wciąż nie wiadomo jednak, kiedy trafi ona w ręce graczy.


Sprawdź także:
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Premiera: 10 grudnia 2020
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Cyberpunk 2077 to produkcja rodzimego studia CD Projekt RED, znanego wcześniej z serii Wiedźmin. Tytuł to przedstawiciel gatunku RPG akcji, jednak tym razem świat fantasy...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   12:09, 15.09.2021
Podobno wersja na PS4 z tym patchem działa już dość stabilnie (niestety kosztem pewnych cięć w oprawie i zagęszczenia mieszkańców Night City, ale coś za coś Niewinny ). To pokazuje co było wiadome grudniu, że gdyby opóźnili premierę nie byłoby aż takiego negatywnego odbioru gry, a tak wyszło jak wyszło.